傻仔先係香港揸 Telsa?網民怒斥4宗罪

電子產品

廣告

近日,有網民在討論區上發表對電動車Tesla 的意見,更引來大批網民留言,討論區直指傻仔先係香港揸 Telsa!
傻仔先係香港揸 Telsa
(圖片來源:Tesla)

網民怒斥4宗罪

1. 揸電車較便宜是假象

傻仔先係香港揸 Telsa
(圖片來源:Tesla)

揸電車除了較環保之外,車主最關心的當然是要慳油錢,畢竟香港油價在全球上數一數二地貴。網民指雖然電車不用入油,但是「牌費平咗但保險貴返」。

網民表示電車不用入油,但充電一樣需要支付電費。「差滿90% 你行到幾多KM?官方聲稱491km你有冇試過? 頂多咪行到250km。成日都爆豐田日產做假,其實最假既就係Tesla。」

2. 香港地區Tesla賣得比較貴

Tesla早前前宣布中國地區特斯拉國產車型大幅降價,Model 3售價由人民幣26.59萬元,減至22.99萬元(約港幣26.5萬);Model Y起售價由人民幣28.89萬元,減至25.99萬元(約港幣30萬)。

傻仔先係香港揸 Telsa Model Y
Model Y(圖片來源:Tesla)

而香港同款的Model 3電動車的售價為$341,200起(未連稅);同款的Model Y 電動車售價為$367,100起(未連稅)。

傻仔先係香港揸 Telsa Model 3
Model 3(圖片來源:Tesla)

網民批評差價接近3成,亦沒有跟隨中國地區減價而減價,有「當香港人傻仔之嫌」。

3. 反而冇慳到時間

傻仔先係香港揸 Telsa
(圖片來源:Tesla)

網民指在「有錢人」的眼中,從來最缺乏的都是時間,反問Tesla車主「一寸光陰一寸金有冇聽過? 從來都係用金錢買時間」,認為沒有私人充電位的車主們。

傻仔先係香港揸 Telsa
(圖片來源:Tesla)

更指不少用家需要趁晚上充電電費比較便宜時出去叉電40分鐘,「油車去油站5分鐘攪掂啦!」

4.單踏板駕駛累事

傻仔先係香港揸 Telsa
(圖片來源:Tesla)

傳統油車要腳踩煞車才可快速減慢車輛,但電動車腳踩電門速度隨傳隨到,收腳時速度即大幅下降,讓電動車可達到One-Pedal Driving (單踏板)駕駛車輛,同時讓車輛進行動力回收增加里程數。

不過網民就怒控Tesla One-Pedal Driving「害人不淺」,直指這個駕駛模式「格硬改變80多年既汽車歷史駕駛方式」,間接導致路上經常發生Tesla電動車的意外事件「日日都炒大鑊」。

圖片來源:tesla