輕盈夏日 戀上石川戀

熱話

廣告

今時今日個個都話自己係女神,咁到底點先算女神先?好身材?大眼?皮膚夠白?邊有咁簡單啊?其實最重要嘅係氣質!呢位今年係日本爆紅嘅石川戀你又識唔識先?佢有幾正?介紹番啦!

text- Man Photo- 由San Miguel提供

年紀輕輕較晒fresh

石川戀今年23歲,成名作係為坪田信貴嘅暢銷小說《学年ビリのギャルが1年で偏差値を40上げて慶應大学に現役合格した話》拍攝封面,啫係《奇蹟補習社》嘅原著啊!之後愈嚟愈多人識佢,今年年初更推出首本寫真集”LOVE LETTERS”,推出後銷量非常好,係雜誌嘅曝光率亦愈嚟愈高!

 

絕種冷豔系女神

香港男生鍾意嘅女神不外乎有前有後有身材,咁太敷淺喇!石川戀嘅賣點除咗魔鬼身材外,最令人心動嘅反而係佢冷艷嘅氣質,感覺高貴之餘亦不失甜美~

清新輕盈夠晒甜

曝光率愈嚟愈多,人氣亦當然愈嚟愈高啦!最近石川戀重為生力清啤拍攝生活就要LIGHT廣告,送你一陣輕輕鬆鬆鄧梓峰嘅感覺。石川戀又的確同生力清啤一樣又fresh又輕盈,的確幾夾喎~而家睇佢幾Sweet先https://goo.gl/c0UdKG

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!