10個星分享做愛戲真相其實係…

熱話

廣告

做明星,正呀!間唔中程可以拍下床戲,同大家心目中嘅男/女神親熱一番,赤裸裸肉帛相見,真係「這些機會令人超支葡萄爆完再爆」!!!但原來,由班星自己講,實情又真係唔係咁enjoy,好!你可以話:「你講風涼話啫~俾著我,enjoy死啦!(而家就J死…)」OKOK,聽下人講唔會死,不過你又可以諗下,咁多人睇住你(幾乎)赤條條,又係咪真係咁爽YY先!

text – ming 部分內容 – thechive

Olivia Wilde(創戰紀、一級雙雄)

「人人都以為好正又sexy!但我其實好想笑,因為間房有成50人睇住你做!你停下又做下,又會有人嗌(導演囉!):『郁下你隻手!垂低你個膊頭,OK!more…more…」(個50人係咪個個都有嘢做㗎?定係睇嘢㗎?)

Amanda Seyfried(孤星淚、潛逃時空)

「性愛場面好呀!合作過好多性感男星都同年齡,所以why not?我唔覺得唔好玩囉!」(你係開放嘅!Wow…!)

10張相串爆 IG女神 Barbie示範收兵相

Dakota Johnson(格雷的五十道色戒)

「拍床戲絕對唔係1個愉快同開心嘅環境。好鬼死熱!只係出汗、濕晒,但一定唔係令人覺得舒服嘅環境!」(咁你咪又拍緊續集!搵食嘅嘢!)

Mila Kunis(賤熊30、戀搞好朋友)

「其實好難打造到1個好嘅性愛(拍攝)場面,無論對手係朋友、男、女!因為現場總有成100人喺度!燈光照實你;導演又會同你擺位…係好唔舒服㗎!」(朋友?我真係諗起套《戀搞好朋友》呀Justin添!)

Vanessa Hudgens(放浪青春、歌舞青春)

「(講到喺《放浪青春》嘅sex戲)真係令人好頭痛呀!我同咗經理人講,以後都唔想再拍呢類戲!」(咁又唔好講到咁絕,Hollywood嘅嘢~)

後面睇男星啦梗係!

內容延讀:

6大攻略 教你一定買到玫瑰金iPhone 6s Plus

隨街野生捕獲?尖叫級寵物小精靈預告片

Jamie Dornan(格雷的五十道色戒)

「你要將你嘅XX放喺1個肉色小袋仔裡面,綁起嚟,就好似1揪葡萄一樣,焗到死呀!」(男士們,睇你哋重葡唔葡萄?)

Ben Stiller(發夢王大冒險、玩轉4字頭)

「當例行公事咁做囉~當你做嘅時候,其實係為個故事服務;儘力當真做,應要求咁做!」(慘過做鴨咁喎!)

Joseph Gordon-Levitt(蝙蝠俠夜神起義、心跳500天)

「其實係好技術性嘅過程,由一小片一小片加起上嚟組成,並唔係我哋邊做邊有人影低晒咁簡單!」(你講緊起樓咁!)

10個重點睇晒iPhone 6s詳盡規格懶人包

Justin Timberlake(戀搞好朋友、潛逃時空)

「其實真係好煩㗎!你要喺現場成12個鐘!真係攰到冇朋友!」(就咁瞓喺張床12個鐘都已經夠攞命啦!)

最後梗係要搵番個local床戲代表,講到最激床戲,《色,戒》應該冇人反對,男主角梁朝偉又en唔enjoy?

「李安俾咗啲参考書同原著小說俾我睇,我都冇拍過咁怪嘅戲!好怪。我都拍過好多做愛場面啦,但點會咁怪嘅呢?」(咁究竟係咩怪?湯唯怪定導演李安怪先?)

 
內容延讀:

記者劇透海洋公園哈囉喂5大經典嚇鬼位

10款$970以下!又潮又功能嘅學生表款

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
Hollywood

There are 16 comments

Add yours

Comments are closed.