台灣藝人小禎105kg減到 55kg 七大瘦身秘訣分享

減肥健身

廣告

台灣女星小禎出道18年,早前因為患上多囊卵巢綜合症,引致內分泌失調、新陳代謝出現問題,最高峰重到105kg,用咗兩年時間努力瘦身,成功令體重降至55kg,體脂率只有14%,相當於減咗半個自己!之後身材唔單止無反彈,仲榮升為台灣瘦身達人,早前仲向大家大方分享瘦身嘅7大秘訣。
小禎 因為患上多囊卵巢綜合症,引致內分泌失調、新陳代謝出現問題,最高峰重到105kg。
因為患上多囊卵巢綜合症,引致內分泌失調、新陳代謝出現問題,最高峰重到105kg。(圖片來源:IG@karenhu1984)
小禎 兩年時間努力瘦身,成功令體重降至55kg,體脂率只有14%。
兩年時間努力瘦身,成功令體重降至55kg,體脂率只有14%。(圖片來源:IG@karenhu1984)

1. 運動

小禎強調運動一定要認真,佢一個星期至少會做3次重量訓練同3次帶氧運動。

小禎
(圖片來源:IG@karenhu1984)

2. 飲食控制

小禎認為節制飲食非常重要,一日三餐都只會食到7成飽。

小禎
(圖片來源:IG@karenhu1984)

3. 唔食加工食物

所有腸仔、餐肉、火腿等加工食品小禎都唔會食。

4.減糖/醣

減少糖份嘅攝取,飲品盡量無糖。

5. 飲食順序

先進食蛋白質再食綠色蔬菜。

6. 澱粉

澱粉盡量集中喺午餐。

7. 避開調味料

飲食方面小禎會盡量避開飲湯、粥、辣、醋、蒜同埋任何會開胃嘅調味料。

瘦身後身材大放送

瘦身後嘅小禎福利大放送,經常喺社交媒體上分享好身材,豐滿上圍、平坦嘅小腹,加埋黝黑嘅小麥肌膚同大長腿,令網民羨慕。只要嚴格把關,就可以同小禎一樣瘦超多!

小禎 瘦身後嘅小禎福利大放送,經常喺社交媒體上分享好身材。
瘦身後嘅小禎福利大放送,經常喺社交媒體上分享好身材。(圖片來源:IG@karenhu1984)
小禎
(圖片來源:IG@karenhu1984)

有甚麼運動可以增肌減脂?

不同體型有不同的瘦身或增肌方法,3種體質決定減肥健身成功法則!當然無論你是甚麼體質,運動都是最佳的增肌減脂方法,可以參考一下韓國國民女神宋智孝瘦身法,3招輕鬆減近7公斤;又或者到健身室做gym。市面上健身中心林林總總,收費更是海鮮價,想知邊間最適合自己,即睇:7間健身室收費大比拼

除了做運動外,飲食上如何配合增肌減脂?

不論是減肥還是健身,蛋白質也在飲食過程擔當著很重要的角色。建議跟著這25種高蛋白質增肌餐單推薦,攝取足夠蛋白質吧!除了蛋白質外,現時流行的168果汁斷食法生酮飲食法都對減重有幫助。

關鍵詞
小禎瘦身
圖片來源:IG@karenhu1984