宋智孝公開瘦身法 簡單3招輕鬆減近7公斤

減肥健身

廣告

宋智孝係Running Man靈魂人物之一,更一直係韓國國民女神。宋智孝之所以咁受歡迎,除咗有仙女面孔之外,fit爆嘅身材亦係主要因素。之不過要keep住咁fit嘅身材,當然需要啲小方法,宋智孝早前亦透露曾為電影《詭妹》成功減去7kg,而且佢更大方公開私下瘦身法,最估唔到嘅係仲要咁輕鬆簡單,究竟係咩方法呢?

撰文:Janet|圖片來源:Instagram@my_songjihyo、Running Man、YouTube

宋智孝公開瘦身

1.晚上6點後不進食

宋智孝透露每日晚上六點後絕不進食,呢個方法功效相當顯著,宋智孝真係瘦咗好多,唔少網友都話最近嘅智孝瘦咗又fit咗,狀態相當好,完全唔似已經接近40歲。

宋智孝
(圖片來源:IG@my_songjihyo)

 

2.多喝濃茶

宋智孝表示閒時好鍾意飲濃茶,濃茶含有咖啡因及兒茶素,有效幫助減低脂肪積聚,分解酵素,變相大大提升新陳代謝,所以多飲濃茶可以令佢成功瘦身。

宋智孝
(圖片來源:IG@my_songjihyo)

 

3.堅持每日跑步10公里

運動當然係成功瘦身關鍵之一,宋智孝亦唔例外,佢堅持每日跑步10公里 ,對於鍾情瞓覺及發呆嘅佢,堅持每日跑步絕對係非常難得,亦足以證明宋智孝對瘦身嘅決心。

宋智孝
(圖片來源:IG@my_songjihyo)

 

宋智孝呢個減肥法被網民稱為「佛系減肥法」,可見唔算太困難但效果相當顯著,而熱愛瞓覺嘅佢把休息時間取代食晚飯,確實有效大大減少攝取熱量機會,難怪佢keep得咁好。與此同時,智孝亦透露平日有做瑜伽嘅習慣,目的係伸展一下身體以及放鬆心情,所以通常都會於睡前伸展一下,令身心更健康。

宋智孝
(圖片來源:IG@my_songjihyo)
宋智孝
(圖片來源:YouTube@김종국 GYM JONG KOOK)

有甚麼運動可以增肌減脂?

不同體型有不同的瘦身或增肌方法,3種體質決定減肥健身成功法則!當然無論你是甚麼體質,運動都是最佳的增肌減脂方法,可以參考一下韓國國民女神宋智孝瘦身法,3招輕鬆減近7公斤;又或者到健身室做gym。市面上健身中心林林總總,收費更是海鮮價,想知邊間最適合自己,即睇:7間健身室收費大比拼

除了做運動外,飲食上如何配合增肌減脂?

不論是減肥還是健身,蛋白質也在飲食過程擔當著很重要的角色。建議跟著這25種高蛋白質增肌餐單推薦,攝取足夠蛋白質吧!除了蛋白質外,現時流行的168果汁斷食法生酮飲食法都對減重有幫助。