RESHOEVN8R、LIQUIPROOF防水噴霧測試!Cap帽、衫褲一樣得?

潮流

廣告

香港踩入雨季,就算你份人幾未雨綢謬,也沒可能日日雨褸、水靴裝身,焗到出熱痱都似!正所謂科技可以救國,各大波鞋友近年會為自己的波鞋噴上防水噴霧,以為已經好巴閉?原來,RESHOEVN8R、LIQUIPROO防水噴霧更伸延到衫褲,就連帽等棉質衣物一樣得,要知近期大熱pink cap,淺色中雨易有水跡,又容易污糟,所以噴定防污防水夠safe!究竟work唔work,即睇!

text-England photo-Rover、Tung

RESHOEVN8R、LIQUIPROOF防水噴霧測試

今次分別有來自英國的LIQUIPROOF以及憑洗鞋出名的美國RESHOEVN8R 防水噴霧,噴在帽上作防水測試。

(左)LIQUIPROOF $520 (容量250ml,約噴到10對鞋或20頂帽)
(右)Reshoevn8r $190((容量10oz,約噴到8對鞋或16頂帽)

 

1.用法好簡單,首先均勻地將噴霧噴在帽上。

2.然後用毛刷將噴出來的納米液體掃勻,令布料更快吸受。

3.接着可用風扇吹一吹,約20分鐘後,再重覆噴多1次,前後兩轉,確保防水塗層夠均勻,就更加萬無一失。

 

噴上RESHOEVN8R DEFENDER的帽,水完全不會滲入棉質纖維,水都形成水珠般卸走。

至於噴上LIQUIPROOF就更誇張,水完全不會停留在帽上就直接滑走,超勁!

可補個close up比大家睇睇,水珠完全不會被棉質吸收停留在帽上。

最後來個沒有噴防水噴霧的粉紅帽測試。

兩頂一比較之下,就能清潔睇到,左邊沒有使用防水噴霧,清清楚楚的一撻濕晒的水跡,粉紅色帽隨時變鴛鴦色,心痛死!

Noisy folks

觀塘巧明街116-118號萬年工業大廈10樓C室 6412 8245

Reshoevn8r Shoe Care Center

 

內容延讀︰

帽子保養篇:簡單5大護理TIPS

ROLEX DAYTONA 116500 實貨率先解構