NIKE推Sock Dart iD 藤原浩Confirm今次堅!

潮流

廣告

4月已經開始傳,曾經講過4月18日會登陸NIKEiD的Sock Dart iD,傳到影都冇,今日同NIKE關係密切的藤原浩,在網上面psot相寫上「Sock Dart iD 6/2発売開始」,得到潮流教父藤原浩Confirm,今次Sock Dart iD絕對冇可能得個吹字,而家見到綠灰配色已經超靚仔,book定2/6落白沙道整返幾對Sock Dart iD先!

text-譚大偉(ig:taiwaitam

藤原浩post,其實都唔會係流料,好彩2/6是月頭,有彈藥。

我見到個灰都已經流口水,隔離對湖水綠又是不得了,諗唔到唔買的理由。

如果大家想第1時間接收波鞋料,就要密切留意我哋《新Monday》 fb或上新蚊吹水廣場 交流下!

內容延讀︰

黑金好難忍!NIKELAB X OLIVIER ROUSTEING 6大必睇單品

529同SUPER GIRLS一齊憤怒跑?跑完重有BAND SHOW睇!

帽子保養篇:簡單5大護理TIPS

ROLEX BAMFORD、OMEGA、PP晒冷! IRON MAN 8大名表收藏

POCKET TEE大比拼!UNIQLO VS SUPREME