波鞋L要裝來威下 「Kimoji」大量YEEZY BOOST任你晒

潮流

廣告

年尾真是adidas的天下,Hypebeast版Ultra Boost炒到$3,000,YEEZY Boost 750黑色個個天寒地凍瞓街抽買,都幾得人驚!下星期還有對壓軸YEEZY Boost 350 Tan,適逢假期推出(29/12),看看又有幾多波鞋L做露宿者?

Kanye West近年的潮流地位的確神枱級,但他的太太Kim Kardashian都時有出位搞作,影大肚性感照,晒波晒籮又夠爆炸,最新出了手電App「Kimoji」(食埋日文「ki 麼池」發音),其實即是潮版Emoji,內有大量潮物如YEEZY Boost 750、350,又有帶色情加粗口icon,玩味十足,我覺得波鞋L同潮L都要有,這10元8塊不能慳!

text – singh(ig:stanleyeahhh

一裝了就見到Kim Kardashian West笑到流眼淚,當然,有錢落袋嘛!

先有一大拃Kim「靚」樣,睇怕要忠粉才會愛用這幾個Emoji

收得了錢那會這麼簡單?來料!有除底底、selfie同大大個胸等有趣icon,最正是有味手勢,過癮!

Kim愛跳pole dance,怎少得幾個招牌動作,重有應節icon,這幾天合用。

內容延讀:
10對最想有的adidas Ultra Boost回顧
蛋黃哥懶得展惡搞台灣夜市 過年要拜蛋黃大帝

除了玩味icon,我覺得這些都頗為實用,讚!

Nike Air YEEZY 2 Red October,絕版多時,全新炒過$30,000以上,終於可擁有,還可share給朋友呢XDDD
10對最想有的adidas Ultra Boost回顧

adidas YEEZY Boost 350 Turtle Dove,乃第1隻色,產量最少,現已炒過萬!

adidas YEEZY Boost 350 灰色,我覺得靚過上星期推出的全黑很多很多,全新也炒到接近3萬了~~

發給朋友,新鮮感滿載。