麥當勞港男戴Rolex炸薯條被熱議 大陸人:香港人戴勞很平常!

潮流

廣告

香港地,唔少港男都會以「買勞」作為人生中的其一里程碑,而早年間買撈更加有保值同升值的作用,更可以當成一個「儲蓄習慣」。而港人戴Rolex手錶,似乎都變成了一個十分普遍的現象,由Air King去到Daytona都有人戴啊~

麥當勞港男戴Rolex炸薯條被熱議 大陸人:香港人戴勞很平常!

近日有一張位於麥當勞拍攝的照片在香港以及大陸都引起熱議,事關其照片中的一名麥當勞員工,正在「薯條部」落力裝緊薯片。而當中最為觸目的便是呢位員工手上戴著的是Rolex腕錶品牌下的一大熱賣款式Daytona。

麥當勞
(圖片來源:FB@好Fashion呀你)

有市有價Dayona

經翻查之下,發現錶款為Rolex Daytona的116500LN型號,其官方發售價為$115,500港幣,俗稱為「黑熊貓」、「黑地」。而市面上的炒價大約坐落在$20萬 – $22萬左右,都叫做是Daytona中的熱門錶款,原價入手都唔係一件易事!有網民Post出之後都直言「宜家做M記都可以戴勞力士?」,暗指其錶款不符合身價。

麥當勞
(圖片來源:Rolex)
麥當勞
(圖片來源:CTF Watch)

連登仔鬧爆:戴勞返工=OnX

之後該post都被網民post在連登並引起討論,網民以「戴勞力士返工正一onX」,指出中低層打工仔戴Rolex返工只會引來三大後果,分別為:「話俾人聽你搵好多,但你title 同grade 大家都已經知你搵幾多,無意思亦無得呃」、「話俾人聽你工作以外搵好多錢 e.g. 可能屋企有錢,咁即係本身都有錢,番工可以懶懶閒無心做」、以及「「你老細見到你咁有錢,都唔使點加你人工啦,不如留比d有需要嘅同事。」。

麥當勞
(圖片來源:《Matrix 3》劇照)

大陸人認為冇問題

不過該post在中國都引起一定的討論,大部分中國網民都認為「不出為奇」,認為香港周街都是「隱形富豪」。仲有中國網民認為「香港人戴勞,等於戴卡西歐(CASIO)一樣而已」、「有什麼問題?在M記上班就沒錢人嗎?」

麥當勞
(圖片來源:台慶截圖)

有香港買勞力士攻略嗎?

ROLEX既是身份的象徵同時亦能保值,若然是新手初哥,最好就在購買前必讀香港買勞力士攻略。心思思唔知買咩款好?立即參考Rolex Daytona五大最受歡迎款式/Rolex保值款。想隻Rolex保持得「靚靚仔仔」的話,即學8招勞力士保養方法

買二手勞力士有甚麼需要注意?

買二手錶最怕就是買列假貨,7大要點教你分辨真假Rolex。要買不一定要去二手錶店,以下3大世界二手錶網店推薦,都是信譽良好的二手名錶網站,讓你較低機會買到假錶外,還可知道市場價格、二手市況等!注意,勞力士推新制「二不策略」,規定經銷商(AD)不可以以超過該手錶的公價去售賣,因此若發現超出定價切勿購買!

圖片來源:Rolex,劇照,截圖,FB@好Fashion呀你