非洲9歲小朋友贏在起跑線 全身Gucci名牌 跑車+私人飛機隨傳隨到

潮流

廣告

世界上總有些人含住「金鎖匙」出世,一出生就能夠贏在起跑線上。一名來自非洲的小朋友Mompha Junior正正如是,9歲人仔成身上下都已經穿著名牌,細細個就已經識得網絡炫富,相當誇張。

非洲9歲小朋友贏在起跑線 全身Gucci名牌 跑車+私人飛機隨傳隨到

非洲一向給外人的印象都是十分落後和貧窮,不過位於西非的尼日利亞,有一名9歲小朋友Mompha Junior細細個就已經成為「人生贏家」,每日都唔受愁冇錢洗。其父親Ismailia Mustapha在他6歲時就將一棟豪宅送到兒子手上,而且不同階段更送上不同跑車矛Mompha Junior手上,例如奶油色賓利同埋9歲最新的「生日禮物」Lamborghini Aventador。

呢架係生日禮物..(圖片來源:IG@mompha.junior)
呢架係生日禮物..(圖片來源:[email protected]
跑車應有盡有..(圖片來源:IG@mompha.junior)
跑車應有盡有..(圖片來源:[email protected]

Mompha Junior一身的行頭都相當有料到,每次影相出鏡都見到佢穿上Gucci,LV,Versace等等的奢侈品服飾,而且每次都係「Full Gear」上陣,細細個就已經充滿著土豪的氣息。

全身都係Gucci。(圖片來源:IG@mompha.junior)
全身都係Gucci。(圖片來源:[email protected]
買貴嘢都係日常。(圖片來源:IG@mompha.junior)
買貴嘢都係日常。(圖片來源:[email protected]

而且他每次出入或者去旅行,都唔使擔心,因為跑車接送已經係佢日常的一部分,而且去旅行亦有私人飛機,絕對唔使同普通人般坐經濟艙中。其生活都引來一眾網民的羨慕,直言:「細細個已經過得比我一生人更爽。」。

私人飛機是常識吧?(圖片來源:IG@mompha)
私人飛機是常識吧?(圖片來源:IG@mompha)
轉個頭全身Fendi(圖片來源:IG@mompha)
轉個頭全身Fendi(圖片來源:IG@mompha)

其父親Ismailia Mustapha其實是從事貨幣兌換,在累積財富之後透過投資的方式「錢滾錢」,成功致富。而他也是尼日利亞知名的富豪,擁有數間豪宅,就連遠在杜拜都有自己的物業。不過近年Ismailia Mustapha都被懷疑洗黑錢,有機會被控訴。如果被捕的話很有可能一夜破產玩完。

同樣超愛曬命。(圖片來源:IG@mompha)
同樣超愛曬命。(圖片來源:IG@mompha)

圖片來源:IG@mompha,[email protected]