網民公投全盛時期陳冠希 VS 魏浚笙Jeffrey 「Edc個樣係全亞洲應該都係得幾個可以同佢比」

潮流

廣告

全盛時期的陳冠希一直被網民拎嚟做「男神」標準,20幾歲的陳冠希的確充滿「Bad Boy Feel」,唔笑好靚仔,一笑仲靚仔!而魏浚笙Jeffrey都有「翻版陳冠希」之稱,今次就睇吓網民撐邊個啦!

網民公投全盛時期陳冠希 VS 魏浚笙Jeffrey 「Edc個樣係全亞洲應該都係得幾個可以同佢比」

睇嚟大家都係認定全盛時期嘅陳冠希係最靚仔,得票率都係遠拋魏浚笙Jeffrey。20幾歲的陳冠希真係無人能及,簡簡單單的打扮都已經吸引無數女性,唱功雖然平平,但係樣子搭救。另外《頭文字D》時的形象也是超顛峰。

EDC陳冠希全盛時期真心好靚仔。
EDC陳冠希全盛時期真心好靚仔。(圖片來源:連登)
陳冠希 個樣真係Charm爆冇得輸。
個樣真係Charm爆冇得輸。(圖片來源:連登)
陳冠希 《頭文字D》都係顛峰!
《頭文字D》都係顛峰!(圖片來源:《頭文字D》劇照)
陳冠希 都希網民讚Jeffrey靚仔。
都希網民讚Jeffrey靚仔。(圖片來源:IG@jeffreyngai)

「Edc個樣係全亞洲應該都係得幾個可以同佢比」

講到全盛時期的EDC,其樣貌被棒到天上有,地下無。有網民就指如果單計亞洲區的話,或者就只有同期的金城武與木村拓哉能夠作比較。而EDC更加被封為無死角男神,那一張同伯伯互換身體後,依舊好靚仔。

陳冠希 變禿髮EDC都係好型。
變禿髮EDC都係好型。(圖片來源:連登)
陳冠希 Jeffrey勝在有肌肉!
Jeffrey勝在有肌肉!(圖片來源:IG@jeffreyngai)

有網民更拎出陳冠希平頭時期的照片,再稱:「叫jeffery剷光個頭再比較」,點知有網民就貼出Jeffrey於《膠戰》中扮光頭超人的照片,看上去其實也不錯。

陳冠希 平頭EDC都係咁型...
平頭EDC都係咁型…(圖片來源:連登)
陳冠希 Jeffrey光頭可能都未必差!
Jeffrey光頭可能都未必差!(圖片來源:IG@jeffreyngai)

有網民再將兩人分級,指EDC為S級,Jeffrey則為A級。不過前者雖然天生顏值高,但現時因為少保養而令到其樣貌大跌watt,而Jeffrey本身都幾著重化妝及保養,相信年紀變大也不會如EDC般走下坡。

陳冠希 S級同A級大戰!
S級同A級大戰!(圖片來源:連登)
陳冠希 EDC依家個樣真係出晒事..
EDC依家個樣真係出晒事..(圖片來源:IG@edcee3000)

另外都有其他網民指Jeffrey個樣易睇厭,表情管理有些少怪,而且要靠Chok先會Charm。反之EDC就算咩樣咩表情都可以展現出靚仔的一面,壓倒性勝出。

陳冠希 有網民就指Jeffrey個樣易睇厭。
有網民就指Jeffrey個樣易睇厭。(圖片來源:連登)
陳冠希 EDC真係天生靚仔。
EDC真係天生靚仔。(圖片來源:連登)
陳冠希 EDC「Bad Boy」feel真係太出色。
EDC「Bad Boy」feel真係太出色。(圖片來源:連登)
陳冠希 EDC一笑個吓,贏了!
EDC一笑個吓,贏了!(圖片來源:連登)
陳冠希 不過講性格,Jeffrey就真係贏
不過講性格,Jeffrey就真係贏(圖片來源:連登)

圖片來源:連登,IG@edcee3000,jeffreyngai