連登仔大讚港女緊身露腰背心Style 繼瑜伽褲後又一力作!

潮流

廣告

港女穿搭一向在備受熱議,唔少人對於港女在衣著上都有不同睇法。當中最為代表到港女的穿搭公式就是「加條瑜伽褲」,無論做運動定出街都一定要著瑜伽褲。而後來一種緊身喇叭褲都成為了港女熱愛的穿搭風格。

連登仔大讚港女緊身背心Style 繼瑜伽褲後又一力作!

近日有連登仔開post以「啲女咁樣著真係正到XX」為題,當中列出了一系列的KOL照片,其女性都是清一身穿著貼身露腰背心,有些為平肩背心,有一些則為幼帶背心。而呢一類背心會根據穿著者的身材去改變其線條,有時港女上圍太豐滿的話,更會令穿搭變得十分性感。

港女
(圖片來源:IG截圖)
港女
(圖片來源:IG@heidibibe)
港女
(圖片來源:IG@heidibibe)

露腰設計勁性感

呢類背心其實一直在夏天都相當盛行,而近年更出現更多以異材質去設計的露腰背心。另外,今年再次流行的「Y2K」風格,亦令唔少港女會選擇穿上緊身露腰背心再加上Baggy牛仔褲式是傘兵褲,再加上一對復古球鞋,打造出「庸懶中的性感」。

港女
(圖片來源:IG@westtung)
港女
(圖片來源:IG@westtung)
港女
(圖片來源:IG@westtung)

唔係「大」就著得好睇!

網民都大讚呢種風格有睇頭,除了能夠展現出港女的身材及線條外,亦因為露出的小蠻腰帶來一種性感的感覺。不過都有網民認為雖然上圍豐滿的身材穿著呢類背心會十分有睇頭,但因為露腰的關係,其穿搭都十分講求整體線條,非單單有傲人上圍便足夠。有網民就大讚露腰背心十分出色,更直言「正過瑜伽褲」!

港女
(圖片來源:IG@yuchinjou)
港女
(圖片來源:IG@yuchinjou)
港女
(圖片來源:IG@yehdeb)

歸功Kendall Jenner以及Hailey Bieber

要講到「Y2K」風格的盛行,都要歸功於Kendall Jenner以及Hailey Bieber,兩人的穿搭風格正正便是Y2K的其中一種。亦因為該風格的盛行,adidas的復古足球鞋Samba鞋型都再次翻hit,元祖配色更是斷貨加上有炒價。adidas今年亦卯足全力推出復古Samba以及一系列的服飾。

港女
(圖片來源:IG@haileybieber)
港女
(圖片來源:IG@kendalljenner)

圖片來源:IG