薛凱琪北上發展「娘味化」 穿搭出事瘋狂炒車!

潮流

廣告

薛凱琪近年都專注於內地發展,參加《乘風破浪3》因為感情太豐富爆喊而被質疑其真實性。而因為參與了節目,亦成她成功打開大陸市場的水路,因為擁有童顏的Fiona,更被大陸網民封為「香港最後一位少女」,名氣十分之誇張。

薛凱琪北上發展「娘味化」 穿搭出事瘋狂炒車!

不知道是否因為近年專注於大陸市場的關係,薛凱琪在衣著上都為了迎合大陸人的口氣,開始變得浮誇,其用色上以及風格都偏向大陸人口味。一時就著到大紅大紫,一時就將大品牌的logo都著上身就當係Fashion。對比以往在港發展時的造型的確係相差得十分之遠。

妝髮最出事

但要講最出事的,相信都係Fiona的妝髮,近日她將髮型轉做大波浪,而妝容則變得比以往更濃,諗住嚟個「細路仔扮大人」的風格。不過明顯妝容太濃的關係,與其散發出來的氣質都有些差別,再加上復古的大波浪髮型,更加係令整個「少女感」蕩然無存,反而係多了一絲的「娘味」。

新造型惹禍

早前薛凱琪在出席一個活動時,穿上一條白色碎鑽晚裝長裙,髮型則繼續大波浪設計,眼妝及唇膏都用上更偏向深色系,整體感覺充滿復古感,乍看之下仲以為係范冰冰。晚裝裙來自KIM KASSAS,整體設計感都相當足。要講出事位當然就係Fiona的妝髮,太過濃的妝容以及不符合個人氣質的髮型,轉一轉相信會更好。

網民唔認得薛凱琪

大陸網民對於Fiona的造型都大讚,直指佢係「仙女下凡」。相反,香港網民就認為Fiona呢幾年的轉變太大,失去了以前的清純感,仲有網民笑稱:「范冰冰整到薛凱琪咁定薛凱琪整到范冰冰咁」直指唔認得Fiona,另外一條影片中薛凱琪在擺pose時,其表情好似有啲過火,被網民笑:「啲表情想點?」。

薛凱琪
(圖片來源:影片截圖)
薛凱琪
(圖片來源:影片截圖)

關鍵詞
薛凱琪
圖片來源:小紅書