$48起開運 紅色內衣 新年+情人節催旺桃花!

潮流

廣告

仲有唔夠一星期就過農曆 新年 ,大家都忙於去舊迎新,其實搞咁多嘢,無非都係想攞個好意頭,為新一年添好運!所以買新衫之餘都唔好忘記幫自己打個靚底!嚟緊新年+情人節接住嚟,係時候買定幾set開運 紅色內衣 幫自己催一催個桃花喇!

Text: Michelle Chow |Edit: CircleKaitlin | Photo Source: chuu lingerie、6ixty8ight、H&M、Oysho、ASOS.com

設計極具少女氣息的6ixty 8ight,亦推出了多款紅色內衣,心心刺繡、側綁蝴蝶結,加上$48 起嘅入手價,絕對令人買得開心!

若隱若現的喱士設計性感神秘,一直係女士們挑選內衣的首選,加上火辣辣的鮮紅配色,趁住新年想幫自己催旺桃花自己冇難度!

如果怕鮮紅色唔夠時尚難以carry,不妨選擇大熱的酒紅色調,仲更添兩分女人味添!