【JUKSY】男生就算矮又點!九分褲能拯救我們嘅比例嗎?

潮流

廣告

男生褲子款式幾百種,最常穿嘅就係牛仔褲或是短褲、卡其褲,但穿褲子除咗舒服外還有很多小學問需要注意,就係要顯高,台灣男性嘅身高普遍喺 170 cm左右,不算太高,而許多人衣服沒穿好就會看起來變得有點矮,這就會讓身高成為很多男人嘅硬傷,雖然說男生躺下來高比較重要…(喂!)那稍微有點瘦嘅男生該怎麼看起來很高呢?方法有很多種,像是多層次穿搭、或是讓視覺注重在上半身嘅穿搭上,但這些方法對愛簡單穿搭嘅男生來說又有點太繁雜了,所以小編推薦嘅係穿上一件九分褲,露出腳踝就可以有效地在視覺上拉出比例,讓人覺得係褲子短了所以腿長了!

接著為大家介紹一啲九分褲嘅長腿哥穿搭法

雖然說身高不代表一切,但畢竟係給人嘅第一印象,如果有方法可以自然啲、偷偷哋變高,又不會太難,那何樂而不為呢?有一點小編要特別提醒一下,如果剛好符合自己身高的九分褲都難搵,建議可以買合適嘅長褲再改成九分褲,這樣就是一件專屬於你自己嘅完美下著了!
原文內容提供: