潮物關注組 2022年10件潮人必買新品 1:12鋼鐵俠!Audi豪華自動車!

潮流

廣告

潮物關注組報到!最新最潮的新品當然好難緊貼,更加不用講要買齊!不用擔心,就等《新Monday》帶大家睇睇世界各地新奇有趣新奇產品,當中有大家期待已久的2022年新品!關注潮流的你沒有理由不看下去!

撰文:Anson| 資料來源:各官方網站

1.ThreeZero ironman + Hulkbuster

玩Figure 絕對係男人嘅浪漫!Threezero已經接受預訂1/12 Ironman和Hulkbuster,絕對係2022年必買之選。不過下下如果要買隻1比6,大大隻放在家相當佔空間,所以有時都唔係話大就好嘅!

潮物關注組
(圖片來源:ThreeZero)
潮物關注組
1/12 嘅 ironman都只係大過一部手機少少 (約16.5厘米)(圖片來源:ThreeZero)

Hulkbuster 都只是(約30厘米)一張A4紙大,細節部分分別有48同60個可動關節,外層極有金屬感。

潮物關注組
自帶燈光效果,價錢只係HKD$699 同 HKD$1945,CP值同性價比非常高!(圖片來源:ThreeZero)

現在訂下年第一季就即入手!2022年必入手系列一定非ironman同hulkbuster莫屬!

ThreeZero

相關網站:按此

2. Samsung Fold 3

手機愈來愈多唔同型號,摺機有可能再次成為潮流! Samsung 之前發布的Galaxy Z Fold 3 同 Flip 3 真係值得留意,Fold 3 擁有住手機嘅大細,但一打開就有平板電腦嘅享受,出面有個6.2吋mon,打開就7.6吋。

潮物關注組
同一隻手掌差不多大。(圖片來源:Samsung

有得咁大個mon緊係用盡佢啦,佢可以一分三個畫面去睇唔同網頁同Apps,啱晒Multi-function嘅用家啦。用得大mon佢仲有呢個屏下鏡頭隱藏咗係mon底,睇片打機時都唔會見到黑色鏡頭點,更加用盡成個mon啦,加埋支援S pen,用起上嚟更方便啦!

潮物關注組
(圖片來源:Samsung

Samsung

相關網站:按此

3.Samsung Flip 3

另一邊廂看看部Flip 3!4種顏色,外型細小,明顯適合女士使用,放入包包又得,一手拿住1.9吋機面,再配合touch -screen已經可以影相拍片,打開放在枱頭自拍一樣方便,用嚟影相自拍做KOL都絕對無難度!

潮物關注組
(圖片來源:Samsung
潮物關注組
(圖片來源:Samsung

Samsung

相關網站:按此

4. 水上車+球型飛機

香港的「 水上的士」近日推出,但怎樣看上去都比較像一隻船!計我話應該好似外國這間公司推出這種水上可以坐兩個人的波波就更加似一個水上的士!還有空中版本,同航拍機一樣,可惜還在概念圖階段。

潮物關注組
(圖片來源:Lazzarini Design)
潮物關注組
(圖片來源:Lazzarini Design)
潮物關注組
這間公司曾經推出充滿 cyber嘅遊艇出嚟,想「水上的士」成真就要再等下啦!(圖片來源:Lazzarini Design)
潮物關注組
香港的「水上的士」立即被比下去!(圖片來源:香港水上的士)

Lazzarini Design

相關網站:按此

5. Ambassador Interpreter

見到這個產品你會以為是耳機? 你有所不知了,這個是一個打破地域界限嘅新產品,就是即時翻釋機!最重要的功能是甚麼?!就是它連廣東話都支援!是學習新語言的好幫手。

潮物關注組
(圖片來源:Waverly labs)
潮物關注組
(圖片來源:Waverly labs)

不過就要每聽完對方講完一句之後等部機翻釋,等待的時候空氣真的好像靜止,可見抗雜音有多強!

Waverly labs

相關網站:按此

6. Pantone 垃圾桶

這個可能是你最想要的垃圾桶!Pantone 聯乘微影推出這套大家熟悉的垃圾桶,全套11款,想不到垃圾桶都可以咁型咁有質感!如果現實真的有那麼多顏色的放在一起,一定大大增加大家掉垃圾的意慾,或者變成打卡新地標!

潮物關注組
(圖片來源:Pantone)

潮物關注組
(圖片來源:Pantone)

Pantone

相關網站:按此

7.AR Smart Glasses

8年前Google推出的google glass最後都不能成為潮流,現在有人於眾籌網籌錢開發這副 AR Smart Glass ,過了8年科技應該發達了不少,帶住眼鏡就可以睇戲睇劇,究竟可不可以打破當年 Google Glass又貴又不實用又怕阻擋視線的缺點呢?網民們已經眾籌成功,且看來年製成品會是怎樣!

潮物關注組
(圖片來源:INMO AR Glasses)
潮物關注組
(圖片來源:INMO AR Glasses)

INMO AR Glasses

相關網站:按此

8.TRAVIS SCOTT x FRAGMENT x AIR JORDAN 1 RETRO LOW

Error 193都想抽的「TRAVIS SCOTT x FRAGMENT x AIR JORDAN 1 RETRO HIGH OG 」相信大家都未必抽到,而今次嚟對低桶版:TRAVIS SCOTT x FRAGMENT x AIR JORDAN 1 RETRO LOW網民都預咗又係抽唔到㗎啦,睇下193今次會唔會又出post叫大家幫幫手啦!抽唔到嘅波鞋,永遠是酸的。

潮物關注組
(圖片來源:StockX)
潮物關注組
(圖片來源:StockX)

不用絕望,另一邊廂不如看看OFF white x Nike Blazer Low!之前已經見到「Black/Green」版本,近日更推出「White/University Red」版本,設計上除了沿用Virgil Abloh 於Off-White 今年特色,亦有以下4個特點:

  1. 鞋身設有多穿孔;
  2. 鞋舌不包邊設計,
  3. 當然仲有類似OFF white x Nike Dunk Low 以不規則方式在鞋面繫上綁帶
  4. 內側Off-White經典的Helvetica 註釋文字呼應
潮物關注組
(圖片來源:Nike)
潮物關注組
(圖片來源:Nike)

欣賞完設計就要認清事實了,就是除非閣下是「劍神」張家朗,有Nike先行送了一對OFFwhite x Dunk Low給他,如果是普通平民百姓,大家都是乖乖等NIKE官方消息,再看看何時有得買!

Nike

相關網站:按此

9.Audi SkysphereConcept car

車界近來都有好多大家期待的新車發布,林寶就有全球限量112架嘅Countach;法拉利有 V8 GT Portofino M,BMW 有2022 版 M3 M4;日本車有 Acura 有 NSX 最終代 Type S, 連日產早前都已經有第七代Z系 Fairlady 相片流出。不過《新Monday》 為你帶嚟嘅係最前瞻嘅資訊,今日我講嘅就係呢部Audi 全電動 Skysphere Concept car!

潮物關注組
(圖片來源:Audi)

佢有幾快只要看看 Spec已經不用多說,但佢連軚盤都可以收埋全自動駕駛,車頭更可以變長增加車內活動空間,非常有未來感,還有大大個screen讓你看片,令行車體驗更娛樂化,再不像以前只用來代步那麼簡單了,而Audi仲會9月2號再發表多一架概念車,不過它只是概念車,所以大家拭目以待,就看看科技進步會帶給我們甚麼新體驗!反正都是買不到….

潮物關注組
(圖片來源:Audi)

又不用灰心,不如看看這部有錢都買不到的1:1 Lego x Toyota supra,最正除左它是用了 477303塊Lego砌成,而且更裝了電動摩打,真的可以駕駛!(雖然最高只是行28km/h)

潮物關注組
(圖片來源:Lego)
潮物關注組
(圖片來源:Lego)

這個是因為紀念「豬扒」(supra) 車系誕生35周年而推出的project,Lego 這部「咖哩豬扒」將會於8月12日至10月11日於日本LEGOLAND展出,之後會巡迴各賽車活動。

10. Dyson Micro 1.5kg+Dyson Omni-glide

Dyson今個月就推出了兩部新型吸塵機:Dyson Micro 1.5kg™ 系列無線吸塵機、Omni-glide。兩部都是主打以輕量為主,Micro 的重點當然是輕,還有全新免觸碰式設計集塵筒︰一按將灰塵跟碎屑彈出至垃圾桶,不用直接接觸塵垢。

潮物關注組
Dyson Micro(圖片來源:Dyson)

另一部Omni-glide最特別就是「多方向轉頭」;4個360度滾軸滑輪,喜歡點轉點吸都得,再加上一字直桿式設計,吸梳化底和收藏都無難度!

潮物關注組
Omni-glide(圖片來源:Dyson)

而兩部嘅電量就差3.5小時用20分鐘,迫你哋20分鐘就好吸好晒成間屋嘅塵,咁有效率都非常好,兩部機主打target香港嘅蝸居用家,兩部機都三千幾蚊有交易,

  • Micro(紫色) HKD $ 3,380
  • Micro(金色) HKD $ 3,680
  • Omni-glide HKD$ 3,580
  • Omni-glide+ (金色)HKD$ 3,780
    (金色附LED 隙縫吸頭)

蝸居用家覺得值不值得就見仁見智了!

Dyson

相關網站:按此

今集《潮物關注組》就到此為止,如果大家發現有甚麼新奇有趣產品都可以留言或者PM跟我們分享!

圖片來源: