港男著波衫出街VS港女著瑜伽褲 仲有一件更出事!

潮流

廣告

適逢世界盃,又開始有唔少球迷開始穿著自己的愛隊波衫出街或者返工,而且在潮流界方面,以復古球衣作穿搭的風潮 – Blockcore亦成為了近期的熱門關鍵字。不過有網民就睇唔過眼一些港男會著波衫出街,仲將港男著波衫 VS 港女著瑜伽褲作比較。

港男著波衫出街VS港女著瑜伽褲 仲有一件更出事!

有不少網民都認為,就算係幾愛踢波、睇波或者打籃球同睇籃球比賽都好,將一件波衫著出街都係一件令人會發笑之事。有網民認為一些穿著波衫出街的港男為「奇行種」,而且也只有是有睇波的人先會識得欣賞對方。

波衫
(圖片來源:《季前賽》劇照)
波衫
(圖片來源:IG@official_huiyin)

波衫穿搭係潮流大勢?!

不過其實有一些記念價值或者限量的球衣,其在二級市場都有一定的水位,而這類波衫都對於一些球迷來說有收藏價值。而今年潮流界亦興起名為Blockcore的關鍵字,即是以復古波衫作為主要的穿搭單品。巴黎世家、Martine Rose等等都有推出自家波衫。

波衫 BALENCAIGA都有推出波衫
BALENCAIGA都有推出波衫(圖片來源:BALENCAIGA)

港女瑜伽褲成熱潮

另一邊,港女穿著瑜伽褲亦是近年的熱潮之一,無論做唔做運動都好,港女都會穿著瑜伽褲出街,而呢一種穿搭方式都成為熱議,有人就支持穿衣自由,不過亦有人反對,認為瑜伽褲太過貼身,會令女生的私處現形,十分老尷。

波衫
(圖片來源:IG@misselvani )
波衫
(圖片來源:IG@minchen333 )

網民怒插:下次不如着單車緊身衣

港男著波衫同港女著瑜伽褲都成為了比較對象,網民認為港女著瑜伽褲出街係「養眼」的行為,亦是成功減少了街道上的犯罪率;但相反男仔著波衫出街則是會出事,除了被轟是不懂的穿搭之外,亦有網民直插:「覺唔覺得着波衫返工嘅人好X OnX」,仲笑指:「九唔搭八,下次不如着單車嗰啲緊身衣」。

波衫
(圖片來源:IG@misselvani )

有一件仲衰過波衫!

不過都有網民認為,其實著乜都好,最主要都係睇「樣」,只要樣貌好的話,著乜都冇問題了。有網民則Po出一件渣打馬拉松長跑比賽的衣服,認為著呢件衫仲衰過著波衫同瑜伽褲出街。

波衫
(圖片來源:連登)

圖片來源:IG