港女首次買名牌袋 購入後不敢分享喜悅!

潮流

廣告

香港地,人手一個名牌袋已經成為了每個港女的標誌,大部分港女死慳死抵都希望能夠買到自己的心頭好,而且女仔之間更會用手袋的名貴程度暗地裡較勁。當然,都仍有部分港女認為用普通袋都夠用,唔使去到用名牌袋!

港女首次買名牌袋 購入後不敢分享喜悅!

近日,有一名港女在Dcard上分享自己買名牌袋的經歷,她指自己斥$11,000購入Louis Vuitton的一個手袋,而該手袋是自己用獎金以及儲蓄所得的金錢去買到的「人生第一個名牌袋」。

名牌袋
(圖片來源:《愛的迫降》劇照)

兩大原因唔敢Po IG

事主指自己在購入後都十分興奮,並指當刻就想在Instagram上出post分享自己入手首個名牌袋的喜悅感,但她稱自己「諗諗吓又唔敢po」,她歸納出兩大原因,第一是因為覺得$11,000並非什麼大數目,恐怕自己一曬命的話會令人覺得「未見過世面」,第二則是因為害怕自己post完會被標籤為「拜金死港女」。事件令到事主都感到十分困擾。

名牌袋
(圖片來源:《愛回家》劇照)

網民撐事主冇問題

不過唔少網民都認為應該「鍾意Po就Po」,因為手袋是憑自己努力換取的,並沒有什麼問題,亦有人認為「買一兩個名牌袋唔等於係拜金」、「自己IG想Po咩就Po咩」、「開心Share下啫,唔使太擔心」等等,亦有網民分析可以用一個袋睇清身邊有咩人:「如果po一個袋可以令你睇清自己身邊係啲咩人,都唔係咩壞事。何況IG呢啲根本冇可能每個人都係你真朋友,如果下下po嘢都要係please人地或者係為維護自己形象,咁人生應該都過得幾辛苦。」。

名牌袋
(圖片來源:《海岸村恰恰恰》劇照)

但都有網民認為事主有顧慮是正常,將名牌女袋稱為「敏感嘢」,認為Po上網會令一眾朋友在背後有所議論。但有網民反駁指都要睇事主生活的圈子是如何,如果在平民面前的確會被認為是「曬命」,但在有錢人眼中其實唔算得咩!

名牌袋
(圖片來源:《香港愛情故事》劇照)

該名事主都有po出自己所購入的名牌袋款,筆者於LV官網亦找到該款手袋,其為FÉLICIE STRAP & GO,袋款採用經典Monogram設計,而肩帶上更設有可拆式迷你收納袋,相當之實用。

名牌袋
(圖片來源:Dcard)
名牌袋
(圖片來源:LV官網)

圖片來源:劇照,LV官網