港女批香港地男性唔識襯衫又亂剪頭髮:唔該唔好再去速剪!

潮流

廣告

香港地唔少男仔的穿著都較為制式,常常出門口都以全身「U記」就算,而在髮型上都比較沒有要求,或者是都一式一樣的「油頭」(早幾年好流行)。不過就是因為過份制式化,有港女都對此感到不滿,並上網出文評擊這類穿搭風格。

港女批香港地男性唔識襯衫又亂剪頭髮:唔該唔好再去速剪!

近日有港女於連登開post以「髮型衣着真係好緊要」,當中劈頭第一句就叮囑各位港男「唔該你哋唔好再剪速剪」,之後她又稱其實只要簡簡單單去髮型屋「剪個剷青頭、有少少輪廓都OK」。之後又帶出髮型最好是前陰不要遮住額頭,給人一種有精神的外形,直言:「唔好X下X下成個傻仔咁」。

速剪
(圖片來源:IG@Edanlui)
速剪
(圖片來源:連登)

直指U記冇設計冇質量

之後該名港女又提及港男的制式化穿搭,直接將日本國民品牌Uniqlo評為「垃圾」,形容其品牌旗下的單品沒有設計可言,又指品牌的用料比較差。另外又提及:「唔好買咁多花呢花綠嗰啲公仔衫」,其指的便是一些較為多Print的服飾。港女最後就以:「當係尊重吓人尊重吓自己」作結。

速剪
(圖片來源:Uniqlo)
速剪
(圖片來源:Uniqlo)

網民負評:最緊要都係睇樣!

其後該post都引來一眾網民的負評,有網民直言其實講到尾都係要睇樣行先,有網民則認為「冇身高同樣你著咩都冇用」,不過事主則反駁指有唔少身高不足的男性轉數夠快一樣溝到女,然後用郭富城作例子。亦有網民認為有些港男就算是著U記,都可以勝過一些「左襯右襯嘅X頭」。

速剪
(圖片來源:連登)
速剪 單文柔 入戲太深?陳展鵬呢身法師造型,配合光頭及手勢,應該太投入宣傳劇集﹗
(圖片來源:新傳媒圖片)

Uniqlo都有正嘢?

不過其實要講Uniqlo的設計差同用料差,其說法也不甚正確。近年Uniqlo都熱愛與不同設計師以及品牌合作,其設計同用料上都會比起普通Uniqlo來得更好,而且價格亦比以往更高,最為人熟悉的便是「Uniqlo U」系列,其整個系列都由設計師Christophe Lemaire操刀,他便是同名品牌Lemaire的主理人,而「Uniqlo U」系列亦被稱為「小Lemaire」。

速剪
(圖片來源:UNIQLO)
速剪
(圖片來源:UNIQLO)

圖片來源:Uniqlo,連登,IG@Edanlui