港女收二手袋做情人節禮物即發爛渣 男友一句解釋:「當係自己孭耐咗孭舊咗囉!」

潮流

廣告

今年香港情人節的確十分無氣氛,疲情的影響令到情侶都冇晚市堂食,而且都唔太敢出街。不過怎樣都要想方法去滿足自己的另一半,近日就有一名港女大呻自己情人節與男友的經歷。

港女收二手手袋做情人節禮物即發爛渣 男友一句解釋:「依家興古著啊!」

港女分享自己與男大8年的男友拍拖,而對方一直都唔太識俾驚喜同儀式感。每次大時大節都是由事主一人主導,就連自己的生日蛋糕都要預備好。更指上年情人節對方直頭忘記了整件事,令事主都十分失望。

情人節禮物 事主指男友一直都唔識俾驚喜。
事主指男友一直都唔識俾驚喜。(圖片來源:《我們不能是朋友》劇照)
情人節禮物 對方更直接忘記情人節。
對方更直接忘記情人節。(圖片來源:《我們不能是朋友》劇照)

而今年情人節事主留意到對方想玩Switch,特地買了一部加埋隻game準備送俾對方,而且更book定staycation同自助餐打算與對方慶祝。男友當然沒有準備,事後收到禮物之後決定買「同等價值」的禮物送於女友。

情人節禮物 今年情人節事主男友繼續唔準備禮物。
今年情人節事主男友繼續唔準備禮物。(圖片來源:《今生是第一次》劇照)
情人節禮物 男友最後決定送返禮物俾事主。
男友最後決定送返禮物俾事主。(圖片來源:電影《原諒他77次》截圖)

事主男友最後將一個二手Chloe手袋送俾事主做情人節禮物,當場就嚇事主一跳。而且該二手Chloe手袋上仲要有明顯污漬、使用過痕跡,袋入面仲有原子筆痕跡同化妝品污漬,事主直指:「個面我用3張濕紙巾抹都仲係成張紙巾黑蚊蚊」。

情人節禮物 點知男友送出二手嘅手袋..
點知男友送出二手嘅手袋..(圖片來源:《愛回家》劇照)
情人節禮物 二手袋都充滿歲月痕跡。
二手袋都充滿歲月痕跡。(圖片來源:《愛的迫降》 劇照)

事主男友解釋指:「幾千蚊嫁唔平嫁,我送禮物比你你仲咁嘅樣!」,更不解為何事主要咁介意是否二手,可以當作是自己用舊,更大爆一句:「而家興古著呀!」,事主大感屈辱。之後男友就將袋拎去退錢,話當無事發生過。

情人節禮物 男友事後的解釋令人十分無奈。
男友事後的解釋令人十分無奈。(圖片來源:《愛回家》劇照)
情人節禮物 事後的解釋令到事主十分不滿。
事後的解釋令到事主十分不滿。(圖片來源:《愛回家》劇照)

事主男友的舉動當然引來網民的不滿,建議事主可以直接分手,認為最大問題是對方根本冇心裝載,有網民更不解為何該類港男都能夠有女朋友。又有網民直指:「寧願送其他平啲但新淨嘅嘢都唔好咁掛。」。

情人節禮物 網民都炮轟事主男友。
網民都炮轟事主男友。(圖片來源:Dcard截圖)
情人節禮物
(圖片來源:Dcard截圖)

有網民就指事主男友的解釋的確聽完令人十分失望,亦都指出其實在送禮方面,送二手物作為禮物的確有些不尊重,除非其單品屬於限量版或者絕版,例如Rolex的手錶等等。

情人節禮物 直指事主男友行為過份。
直指事主男友行為過份。(圖片來源:Dcard截圖)

原文如下:

情人節禮物
(圖片來源:Dcard截圖)
情人節禮物
(圖片來源:Dcard截圖)

圖片來源:Dcard截圖,劇照