女同事濕身露紋身捱轟 上司無理解辭惹爭議

潮流

廣告

在現今社會中,紋身文化已經變得越來越普及,而紋身風格的增加,令到唔少人都願意接受。不過對於老一輩來說,紋身還是一種難以接受的東西,會將其與「壞男孩,壞女孩」劃上等號。

女同事濕身露紋身捱轟 上司無理解辭惹爭議

有一名打工仔在討論區上分享,由於太大雨的關係,再加上女同事在回公司路上雨傘剛好破掉,導致要冒住雨返公司。不過因為該名女同事穿著了白色裇衫的關係,濕身後其手臂上的骷髏骨頭紋身亦因此而透了出來。同事直言:「我覺得都幾靚,平時女同事著衫會遮咗個紋身所以冇人知佢有紋身。」。

紋身
(圖片來源:《想見你》劇照)

老闆見到即發惡

老細路過時一開始都只是叫女同事快些換衫,以免凍親。但不料當老細見到該名女同事的紋身後,竟勃然大怒,對住女同事一頓罵:「原來你有紋身?點解見工請你個陣你唔上報?有紋身咁樣公司可以當你儀容不整!」。聽完老細的解釋後,就連事主都當場呆了。

紋身
(圖片來源:《太平紋身店》劇照)
紋身
(圖片來源:《愛回家》劇照)

事主諗極都諗唔明

事後事主都對於老細的解釋百思不解,直言:「都唔知原來有紋身要話埋比公司知,有紋身有幾儀容不整呀?又唔會騷擾到其他同事,個紋身又唔會發臭。」,又指現今紋身其實十分次普遍,無需過於驚訝,事主更不解地表示:「穿耳窿又洗唔洗話比公司知?」。

紋身
(圖片來源:《太平紋身店》劇照)

網民意見兩極

事件引起網民紛紛熱議,有網民就表示:「吓!紋身啫,有咩問題」、「而家大把女仔紋啦,仲要佢已經着長袖衫遮咗」。另外都有網民用紋眉作為例子去反駁事主的老細,直言「咁紋眉使唔使申報?」、「仲有紋唇、紋眼線呢」。不過都有網民突破盲腸,指紋身與否其實與她本身是否從事專業人士工種有關,「好睇佢返咩工,有啲工真係唔應該紋身」、「豬肉佬就無所謂,但如果醫生着背心、心口整個大大隻龍虎豹就唔得啦」。

紋身
(圖片來源:《太平紋身店》劇照)

圖片來源:劇照