周揚青開箱千萬豪宅 全屋名牌多到要拎去賣!潮物波鞋都係最新款~

潮流

廣告

羅志祥近期慢慢浮上水面,以新歌《修羅》再次復出娛樂圈。而身為他的前女友周揚青在其深潛期間都累積不少名氣,而且本身就是千金大小姐的周揚青,其豪宅大到令香港平民都懷疑人生。

周揚青開箱千萬豪宅 全屋名牌多到要拎去賣!潮物波鞋都係最新款~

早在內地的一檔綜藝節目《女兒們的戀愛》中,周揚青的豪宅就已經曝光過一次。片段中可見其豪宅相當之大,一個「徐晃」就大到好似香港的一個蚊型單位般,而且更有不少房間。

周揚青 屋企有個大飯廳。
屋企有個大飯廳。(圖片來源:YouTube@China HunanTV Official Channel)
周揚青 「徐晃」都幾大。
「徐晃」都幾大。(圖片來源:YouTube@China HunanTV Official Channel)
周揚青
(圖片來源:YouTube@China HunanTV Official Channel)

名牌衫褲鞋 缺一不可

擁有自己衣舞間絕對係每個女仔嘅夢想,而周揚青正正就是「dream girl」。她不時都會在IG上大曬自己的名牌服飾和鞋款等等。上至奢侈品牌如Chanel、Celine等等,下至Supreme等等都有涉獵。

周揚青 日日著衫都十分有Style。
日日著衫都十分有Style。(圖片來源:IG@gracechowwwww)
周揚青 LV上衣要有。
LV上衣要有。(圖片來源:IG@gracechowwwww)

名牌手袋就更加不在話下,每季新款都必定入手。而且更因為買太多而導至用唔著,所以決定開一間「閒置店」來處理過季的手袋款式,似足千金小姐的作為。

周揚青 名牌鞋款應有盡有。
名牌鞋款應有盡有。(圖片來源:IG@gracechowwwww)
周揚青 手袋多到成間鋪咁。
手袋多到成間鋪咁。(圖片來源:IG@gracechowwwww)

超多潮流玩具

另一方面,身為潮人的周揚青對於潮流玩具都有研究,不時都展示出自己家中的1000% bearbrick,每次都是不同款式。而某些照片中更可見她都有收藏KAWS的公仔,相當講究。

周揚青 Bearbrick都係1000%
Bearbrick都係1000%(圖片來源:IG@gracechowwwww)
周揚青 新款應有盡有。
新款應有盡有。(圖片來源:IG@gracechowwwww)
周揚青 後面個Display櫃係Kaws公仔。
後面個Display櫃係Kaws公仔。(圖片來源:IG@gracechowwwww)

Gym Room超豪華

近期周揚青都有Room Tour自己家中的Gym Room,Gym Room設備看似簡單,但內裡令人有 種高科技的感覺。而且更設有瑜珈區同單車機,一路做仲可以望住自己屋企超大的客廳。另外Gym Room內特設按摩機,見到都覺得爽。

周揚青 Gym Room有瑜珈區。
Gym Room有瑜珈區。(圖片來源:小紅書@周揚青)
周揚青 仲有單車機。
仲有單車機。(圖片來源:小紅書@周揚青)
周揚青 瑜珈器材超high-tech
瑜珈器材超high-tech(圖片來源:小紅書@周揚青)
周揚青 做運動望住自己個廳幾大。
做運動望住自己個廳幾大。(圖片來源:小紅書@周揚青)
周揚青 邊個會放部按摩椅入Gym Room。
邊個會放部按摩椅入Gym Room。(圖片來源:小紅書@周揚青)

豪華大客廳 盡顯時尚感

周不時在客廳影OOTD的周揚青,可見其客廳奢華感十足,而且空間感都十分充足。分上下兩層的豪宅真係可以跑嚟跑去都冇問題。客廳所設置的全身鏡更加係每個女仔的「夢幻Item」,用嚟襯衫又得,打卡又得。

周揚青 客廳超大。
客廳超大。(圖片來源:IG@gracechowwwww)
周揚青 呢面鏡真係超正。
呢面鏡真係超正。(圖片來源:IG@gracechowwwww)
周揚青 屋企的空間感十足。
屋企的空間感十足。(圖片來源:IG@gracechowwwww)
周揚青 有埋私人衣舞間。
有埋私人衣舞間。(圖片來源:IG@gracechowwwww)
周揚青 相信一定唔係佢間房,雜物房嚟嘅可能。
相信一定唔係佢間房,雜物房嚟嘅可能。(圖片來源:IG@gracechowwwww)

生日收星空戲院做禮物

而且周揚青在生日之時,都收到由爸爸送的一間「星空戲院」作為禮物,而且其「星空戲院」更加設置於其中一間豪宅中,成為「家居戲院」。

周揚青 收私人戲院做禮物..
收私人戲院做禮物..(圖片來源:微博圖片)
周揚青 太多手袋要賣了。
太多手袋要賣了。(圖片來源:IG@gracechowwwww)

圖片來源:IG@gracechowwwww,YouTube@China HunanTV Official Channel,微博