反斗奇兵×:CHOCOOLATE 我係抱抱龍

潮流

廣告

由細個睇到大的Pixar神檯級動畫《反斗奇兵》,下年2017年將會上映第4集。今時今日小朋友玩手機多過玩玩具,第4集會否有甚麼啟示?未知!不過相隔7年再上,廿多年累積下來的龐大fans群相信一早已按捺不住。聯乘王:CHOCOOLATE就先吃「頭啖湯」,於今季率先反斗奇兵×:CHOCOOLATE》,不過在胡迪、巴斯光年、三眼仔等熱門人選下,今次竟以抱抱龍先打頭陣推出monogram圖案系列,可能暗示第4集抱抱龍上位都未定。

text – England photo – Candy
model – Scott@Primo Model

反斗奇兵×:CHOCOOLATE

抱抱龍擔正!
今次:CHOCOOLATE × 《反斗奇兵》系列,竟由抱抱龍突圍而出擔正做主角推出各款聯乘品,好像小朋友size的手抽袋及背囊、抱抱龍monogram cap帽及tee款。

$239

$399(H32 x W20 xD6 cm)

$259 (H25 x W16cm)

$319

$319

合家歡「蠟筆畫」
推出逾20年的《反斗奇兵》,其周邊商品不計其數。今次:CHOCOOLATE × 《反斗奇兵》,就反璞歸真地以胡迪、火腿、巴斯光年、抱抱龍的蠟筆畫作print,感覺真摯又搞鬼。

$299

$299

$299

$299

front

back $299

front

back $299

購買兩款或以上指定:CHOCOOLATE x 《反斗奇兵》單品淨價滿$600,就送你這個《反斗奇兵》造型冰格。

 

:CHOCOOLATE 銅鑼灣希慎廣場501號鋪 2104 7211

 

內容延讀︰

Sneakers Boy每週波鞋情報! 5對要知的adidas NMD、AJ…

>>> LIKE我們fb <<<

fb.com/newmonday.com.hk