白鞋變咗「師兄污糟手」點算好?教你8式D.I.Y.變臉重生

潮流

廣告

白鞋繼續出繼續買之時,手上已經有幾對點洗都冇用,變咗師兄所講嘅「污糟手」,點算好?白布鞋之基本Vans、Converse、Keds、Superga你唔會冇,平靚正簡約易襯,正所謂污糟咗都唔太心痛,既然救唔番,亦都唔使傷心,一於物盡其用,動手幫佢整容,花少少心思改頭換面,3.0新look再見人,8級無難度即跟D.I.Y.!
text-Winki Kiki photo-互聯網圖片

Level 1
浸一浸擰一擰!搞掂!貼士係鞋邊先塗1層凡士林,染布鞋嗰陣就唔會染到鞋邊,既方便又快捷。

Level 2
係咪好面善呢?M Missoni冇出架,自己畫啦!先剪zigzag卡紙起草圖,跟住填顏色,話都冇咁易!

內容延讀:

衫污糟咗就要洗!14個你一定要識嘅洗水標籤

唔使D.I.Y.!即有迷你兵團MINIONS「頭」入潮界

Level 3
近期最紅嘅Minions兵團,出咩都搶,不如畫對自家限定着住等套戲上映。Baby size 好打耳呀,家庭裝都幾正喎!

Level 4
Bling bling閃粉sneakers Miu Miu早幾季都有出過,如果對Converse都真係幾污糟嘅話,不如「一不做二不休」冚住佢!塗上布料用白膠漿,再灑上金粉,tone on tone撞埋銀釘,型晒!

Level 5

華麗bling bling裝飾,深水埗珠仔街(汝州街)有售,將帆布鞋華麗變身,玩high street!同埋邊到有鼓油跡就遮邊到,呢對曾經污糟過?冇人知!

內容延讀:

衫污糟咗就要洗!14個你一定要識嘅洗水標籤

唔使D.I.Y.!即有迷你兵團MINIONS「頭」入潮界

Level 6

中級程度要有少少手工底子,先將lace剪裁成小塊,塗上布料用白膠漿於鞋面後貼上lace,再小心修邊剪去多餘lace布。製成品效果出色,女生必試!

 

Level 7

高級程度!適合手作達人,釘上蝴蝶及珠仔後,將鞋繩換上絲帶,成對鞋grand 晒!

Level 8
挑戰級!我諗呢對要靠媽媽嘅巧手,整一整簡直整容咁,靚過之前。

Check!專業級潮牌D.I.Y.
上月Lane Crawford與Vans聯手推出「Fashion Your Canvas」活動,購買1對限數版的Vans白布鞋附送4選1的「Do-it-Yourself」套裝款式,包材料自己D.I.Y.!更有designer 慈善版,示範點樣化白鞋為潮物,即偷師!

There are 7 comments

Add yours
  1. 永恆的白色!6個 白tee 保養的方法 | 3PM.hk |esport|電競|打機|遊戲|Online Game|Mobile Game

    […] 這個夏天太熱了,不太敢以layering作配搭出街,此時,百搭永恆的白tee絕對是夏天的恩物!不過 白tee 通常都很短命,領口變形、泛黃等問題隨時出現,所以着一陣可能就要報銷。但其實亦有各種方法可好好保養你心愛的 白tee ,讓 白tee 更長壽。以下6個 白tee 護理的方法,可供參考。 […]


Comments are closed.