Youtuber因龍心被封頻道 提出2大撤銷訴求:約戰匯豐總行!

流行娛樂

廣告

YouTube界的一大「話題男神」龍心,喺移居英國後就宣布淡出YouTube界,近日回港參考鍾培生的拳賽,大戰網路紅人劉馬車。喺拳賽在即時,有位似係youtuber的人喺討論區大鬧龍心「我x你x母你個死x街龍心」,全因龍心搞到佢youtube頻道被封?!不過網民反撐龍心。
龍心
(圖片來源:ig@dragonheart_unicorn)

Youtuber上傳龍心影片被封 DM龍心希望幫忙撤銷

近日有位似係youtuber的人喺討論區大鬧龍心以「我x你x母你個死x街龍心」出post。內容係事主係一位youtuber,頻道中上傳咗龍心的影片,點知就被google指佢侵權,跟住將佢的頻道停埋,佢唯有dm龍心,想佢幫忙撤銷版權移除要求,並表示佢用咗呢個頻道好多年,有好多重要同珍貴的東西喺入面,佢承諾佢會將龍心所有的片下架,並以後保證唔會再上傳。

龍心 示意圖
示意圖(圖片來源:youtube@第六宇宙 – 東方餓狼.剋龍 Ultra EGO Fight Clu)

龍心:已經投訴過2次!要求公開道歉兼拍片當面解釋

其後龍心回覆事主,表示「頻道真係對你咁重要嗎?」然後叫事主拍一條片當面解釋點解要抄佢啲片,並要佢公開道歉等其他人唔敢炒佢,同埋原來龍心已經投訴過2次,係事主無理會的情況下,龍心先會版權移除要求。

龍心
(圖片來源:ig截圖)

龍心提出2大選擇:買4張拳賽飛或者出嚟俾佢打4拳

事主不斷道歉,並表示佢知錯了,而且佢無用呢個頻道收取過任何錢,只係想大家可以睇返佢啲舊片,希望龍心可以手下留情。龍心結果回覆事主比2條路佢揀「幫我買4張拳賽飛,每張588,或者出嚟俾我打4拳用拳套,呢個係俾你最好的條件唔好同我討價還價,否則不回應。」事主即揀咗俾出嚟龍心打4拳,仲問龍心幾時方便!

龍心
(圖片來源:ig截圖)
劉馬車 龍心於記招擺曬姿勢,又大撻新朵「東方臥龍剋龍」,好有氣勢咁!
龍心早前於記招擺曬姿勢,又大撻新朵「東方臥龍剋龍」,好有氣勢咁!(圖片來源:大會提供)

事主真係出嚟被打 龍心答應幫忙

龍心就約咗事主第二日大約一點鐘匯豐銀行總行見,事主第二日亦真係應約,影咗張相比龍心表示佢到咗,問龍心幾點到,龍心反問佢係咪即係唔嚟睇拳賽,事主就表示佢已經揀咗第二個選擇,而且一早出嚟等佢。其後龍心表示會幫忙事主「得架啦,唔駛出嚟,我會幫你恢復頻道,請不要催促我,謝謝」

龍心
(圖片來源:ig截圖)
龍心
(圖片來源:ig截圖)
龍心
(圖片來源:ig截圖)

龍心大鬧事主講大話!

但其後龍心似乎一直未有幫忙事主不斷dm龍心,但龍心就突然大鬧事主講大話「不要說謊!你有24小時之內辦妥呢件事不妥你嘅要username password我,如果我再接收到任何訊息你嘅帳號將永遠拆除,我亦都唔會再覆你」事主回應佢無講大話,佢可以俾佢ac同pw龍心,佢真係仲未登入到。

龍心
(圖片來源:ig截圖)
龍心
(圖片來源:ig截圖)

網民唔撐事主反斥:理虧在你,仲x人x母

網民見到事主情況無同情事主不得止,仲認為事主抵死?!「點解你咁onx,同個白卡講道理 仲真係出去中環等」「你抄人野要求人,仲好意思話呢到唔得閒個到唔得閒,佢咁和善應你x你狗都算係咁」「點解唔直接拍片?」「放人地啲片仲叫自己youtuber」「樓主係另一個白卡」「理虧在你,仲x人x母」「白卡鬥白卡」「你侵權 佢report有咩唔啱,幫你係人情 唔幫係道理」「建議你都拍下片,應該有力填補返youtube四大癲王女大丁個位」「同人道歉都仲用網名」「估唔到係真心膠,樓主似癲過龍心」「feel 到連龍心都頂你唔順 」「晨早流流想笑死人咩」對於網民的說法,事主都表示佢都知自己唔啱,所以佢都係求龍心可以幫忙,而且佢出爾反爾佢都有唔啱,希望網民可以幫佢「有冇人幫手聯絡佢?我想約佢出嚟找數,佢block咗我ig」。

圖片來源:ig截圖、大會提供、youtube@第六宇宙 - 東方餓狼.剋龍 Ultra EGO Fight Clu