YouTuber大J 寸香港知名手機殼品牌 被發現寸錯晒 網民:踩低人去抬高自己!

流行娛樂

廣告

已經移居日本的YouTuber 大J Jason,仍不時關心香港的事情,早前另一位YouTuber Sunny NFT與淘寶事件被網民鬧得沸沸揚揚時,大J亦有抽水暗寸。近日大J於社交平台出post公然寸一間有名的手機殼品牌,不過後來被網民搵出真相,指大J似係想踩人哋牌子去抬高自己,仲要原來寸錯人?

##embed-label-0##

大J寸知名手機殼品扮外國貨

YouTuber 大J Jason近日於J於社交平台出post,po出一間香港有名的手機殼品牌IG,指該品牌於日本的IG中介紹品牌來自洛杉磯而不是香港,直寸認為如果寫上係香港品牌會唔值錢,更指「香港牌子都可以移民去美國做美國牌子」

全文內容:

香港牌子嘅手機殼,喺日本話自己係來自美國洛杉磯…

不過都正路嘅,同日本人講係中國香港牌子,又點賣錢呢

人可以移民美國做美國人,香港牌子都可以移民去美國做美國牌子

大J 大J Jason facebook出post寸香港有名的手機殼品牌IG
大J Jason facebook出post寸香港有名的手機殼品牌IG(圖片來源:fb@Jason – 大J )

網民搵出真相 的確來自美國

其後唔少網民於上網翻查資料,據知該品牌曾經表示係「總部在香港的國際品牌」,因品牌於不同地方設有辦公室,而且係國際分工,設計於美國,生產於中國,後期加工有香港亦有日本等,所以網民認為品牌介紹made in或是來自美國並沒有不妥。更指大J此舉似乎係係想踩其他牌子而去抬高自己「條光頭佬又想sell自己個垃圾牌子?」「佢好x煩,日日賣自己衫叫人買」「呢個光頭佬係咪做左批鬥KOL」「佢好似真係喺LA起家」「J哥又x多鑊」「好煩…移咗民就唔好理香港啲事啦專心拍日本旅遊片,人地設計係外國,生產到QC都要設計果個approve先得嫁,unsub有2個,一個講股票移左民果個乜乜哥,一個佢2個成日借啲意了起香港啲野」亦有網民指大J係想再寸sunny「又曲線寸sunny」「諗起sunny」「成日隔幾日就抽sunny水」事後大J知道自己誤會後都有指自己誤信咗網上資料。

大J
(圖片來源:fb@Jason – 大J )

圖片來源:fb@Jason - 大J