《Wednesday 星期三》︳Netflix爆紅 5大《哈利波特》經典場口完美還原

流行娛樂

廣告

Netflix人氣影集《星期三》(Wednesday),開播2星期已衝上Netflix第一位,成為Netflix第三套最高點播的英語劇集,擊落最為期待的燒腦劇《1899》。劇集《Wednesday》人氣急升,20歲女主角Jenna Ortega短短10日個人IG帳號多咗1000萬個followers,而女主角劇中的「怪異熱舞」成為年青人模仿熱潮,就連天后Lady Gaga都要跟住跳!點解劇集如此受歡迎,有唔同的影評家就分析因劇集當中夾雜不同經典的作品,如《哈利波特》!
Wednesday
(圖片來源:《Wednesday》)

《哈利波特》經典回億殺

《Wednesday》為《愛登士家庭》衍生劇,本來已吸引唔少《愛登士家庭》的影迷追開,而且劇集以偵探故事展開,如同經典《哈利波特》般,加強追開性。有唔少網民都留意到劇集大玩《哈利波特:神秘的魔法石》,加插5大經典場口回憶殺。

1.入讀古怪新奇的學校

《Wednesday》第一集就講到女主角Wednesday因性格古怪極端,於普通學校中放食人魚教訓欺負弟弟的同學後被父母安排轉校到「奈落學院」,內裡集齊不同異樣的學生,如人魚、人狼等。勾起唔少網民憶起《哈利波特》第一集神秘的魔法石都係講哈利入讀霍格華茲。

Wednesday
(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday被安排入讀一間古怪學校
Wednesday被安排入讀一間古怪學校(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday 《哈利波特》第一集神秘的魔法石都係講哈利入讀霍格華茲
《哈利波特》第一集神秘的魔法石都係講哈利入讀霍格華茲(圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》)

1.上多肉植物堂

話明要讀書,又點小得上古怪得意的課程,Wednesday都同哈利波特一樣有類似草藥堂,不過Wednesday呢堂就叫「多肉植物堂」。

Wednesday 同同學一齊上草肉植物課
同同學一齊上草肉植物課(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday 同同學一齊上草肉植物課
同同學一齊上草肉植物課(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday
(圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》)

3.玩團體賽-「愛倫坡盃」

《哈利波特》中「魁地奇」-空中球賽街知巷聞,Wednesday都同哈利波特一樣要玩團體賽-「愛倫坡盃」,係類似龍舟的比賽,有網民就話似《哈利波特:火盃的考驗》的情節。

《Wednesday》劇中舉辦「愛倫坡盃」
《Wednesday》劇中舉辦「愛倫坡盃」(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday 類似龍舟的比賽
類似龍舟的比賽(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday 《哈利波特》中「魁地奇」
《哈利波特》中「魁地奇」(圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》)
Wednesday 《哈利波特》中「魁地奇」
《哈利波特》中「魁地奇」(圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》)

4. 大壞蛋個樣看似無害

《哈利波特:神秘的魔法石》第一集的大壞蛋「奎若教授」同《Wednesday》的大壞蛋一樣外表感覺無害。

Wednesday 大壞蛋係多肉老師
大壞蛋係多肉老師(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday
(圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》)

5. 係愛呀Wednesday

最後一集打boss時,Wednesday不幸被插上一刀,直擊要害,係瀕死時出現久遠的祖先,並告訴Wednesday原來佢媽媽俾佢嗰條鏈係最強大的護身符,然後仲上埋佢身令Wednesday重新,感覺一切都係因為「family」,似足《哈利波特─神秘的魔法石》因為愛的力量幫助哈利仔打敗大boss!

wednesday打遠古boss
wednesday打遠古boss(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday 遠古祖先出現幫拖
遠古祖先出現幫拖(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday 媽媽的愛
媽媽的愛(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday 發光位讓人更易聯想到哈利波特
發光位讓人更易聯想到哈利波特(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday 哈利打Boss時
哈利打Boss時(圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》)
Wednesday 哈利父母幫拖,獲得神奇力量
哈利父母幫拖,獲得神奇力量(圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》)
Wednesday 係愛呀哈利
係愛呀哈利(圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》)

紅爆怪舞都係玩經典?!

Wednesday劇中就連天后Lady Gaga都要跟住跳爆紅的「怪舞」,有指係女主角自創舞蹈嚟,唔少網民都指似足經典《Pulp Fiction》的跳舞場口,難怪咁爆紅!

Wednesday呢個樣再加埋段舞,令人難忘
Wednesday呢個樣再加埋段舞,令人難忘(圖片來源:《Wednesday》截圖)
Wednesday呢個樣再加埋段舞,令人難忘
Wednesday呢個樣再加埋段舞,令人難忘(圖片來源:《Wednesday》截圖)

圖片來源:《哈利波特─神秘的魔法石》、《Wednesday》截圖資料或影片來源:youtube@manetaki