最靚空姐Vien遭港男騷擾(有圖) 霸氣反嘲:啲自信邊度嚟?

流行娛樂

廣告

憑當年毛記電視街訪一炮而紅的「好賤呀~」空姐Vien,深潛2年再度上水,原來已經轉職成為一名護士。事隔2年樣貌同第材依然Keep得唔錯,就連畢業照都大騷長腿,再度上水亦引起了一眾網民的關心同關注。

最靚空姐Vien遭港男騷擾 霸氣反嘲:啲自信邊度嚟?

因為一條街坊片而瞬速走紅的空姐Vien,在當時都被爆出一段段黑歷史,其中最引起話題的便是疑似Vien的情慾照流出。亦因如此,Vien有一段時間都決定深潛,離開大眾的眼中。而沉寂一時曾在2020年上水過,直到2022年再度上水,仲轉埋行做護士,副業仲會賣吓水晶!

Vien
(圖片來源:節目截圖)
Vien
(圖片來源:IG@__vieny)

再度回歸依然Keep得好

再度回歸的Vien都連續在IG出post,靚樣靚身材同樣Keep得住,新相穿上緊身樽領上衣令其上圍都一覽無遺,好身材真係想點遮都遮唔住。有網民則認為Vien這兩年比起以前「瘦咗」,其臉部沒有以前咁飽滿,勸Vien都要再吃多些食物,令其睇上去重回「全盛時期」。

霸氣回敬「不雅港男」

不過Vien昨日(15日)就在IG上收到一名港男DM,該名港男先後傳送了兩張不雅照片,更在言語中提及「真係好正,我成日用妳相打XX」,其後又再問道:「鍾唔鍾意我條嘢?」。Vien將該名嘔心港男的對話公開,並寫道:「真係逼我話吓你,我理得你打幾多次XX。但你咁鬼細抽都仲咁自豪,啲自信其實邊度嚟?你要周圍Send圖唔自重唔緊要,好心你尊重返個女仔將佢樣遮一遮先啦X哥」。

Vien
(圖片來源:IG@__vieny)

網民大讚Vien夠勇敢

霸氣的回敬令到一眾網民都大讚Vien的勇氣,認為其無懼的態度十分值得讚賞。亦有網民認為Vien對於擇偶要求都一定有相當高的水準,言語間都見到她會嘲笑呢位Send不雅照的「細抽男」。不過有網民則認為Vien應該周不時都會收到呢類訊息,所以已經有抗體。

圖片來源:IG@__vieny