Tyson Yoshi被誤認MC求合照 網民:係咪要「除罩」先分到

流行娛樂

廣告

Tyson Yoshi(程浚彥)個性率直,曾在個唱跟歌迷以粗口親切互動,對住林家謙都是以三字經回應,為人又real又true。近日Tyson喺社交平台Threads分享自己搭Uber時被司機誤以為係MC張天賦,情況搞笑。昨日(17日)剛好Tyson同MC又一齊工作,2人即拎返件事搞笑互寸,被網民大讚Tyson性格好!
Tyson Yoshi
(圖片來源:ig@tysonyoshi)

Tyson被Uber司誤認係MC求合照:氣氛極尷尬

Tyson Yoshi近日喺社交平台Threads分享自己搭Uber時的趣時。事源Tyson當時正在搭Uber,一上車個司機超興奮,然後表示自己有個女仔朋友好鍾意佢,成日對住佢啲poster影相,然後講足2、3分鐘,Tyson都一路表示多謝支持以及表示可以影相留念等,點知司機爆咗句「x!我真係發夢都估唔到我可以車到張天賦!」Tyson表示當時情況真係尷尬到極點,最後佢都有同司機講返其實佢唔係mc,雖然都有人話過佢2個好似樣。

Tyson Yoshi 原文
原文(圖片來源:Threads@Tyson Yoshi)
Tyson Yoshi
(圖片來源:Threads@Tyson Yoshi)

Tyson、MC同場工作 2人玩嘢互動勁爆笑

發生事件後的昨日(17日),Tyson同MC剛好同場工作,2人不但無尷尬,互動仲超爆笑!2人不斷叫對方做自己個名,表示希望同對方合照「呢個咪tyson!」「張天賦?」「我可唔可以同你影張相,你唔介意架可?」

Tyson Yoshi MC玩嘢影住tyson表示見到張天賦
MC玩嘢影住tyson表示見到張天賦(圖片來源:IG@mcheung1201)
Tyson Yoshi
(圖片來源:IG@mcheung1201)
Tyson Yoshi tyson又影住mc話要同「tyson合照」
tyson又影住mc話要同「tyson合照」(圖片來源:ig@tysonyoshi)
Tyson Yoshi 2人互動被網民大讚
2人互動被網民大讚(圖片來源:ig@tysonyoshi)
Tyson Yoshi gigi都同場,仲交換左人 Tag
gigi都同場,仲交換左人 Tag(圖片來源:ig@gigicheung)

網民:學吓吳卓羲反應 連登仔都大讚Tyson性格正!

Tyson的post引來唔少人熱議,就連edan同Gareth T都留言「我前排拍mv都俾人認咗做洪嘉豪」、「唱幾句記憶棉嚟聽吓」。亦有唔少網民都十分驚訝表示,司機竟然分唔到Tyson同MC,認為2人相差甚遠「2個差好遠」、「完全唔似,點解分唔到?」、「大隻勁多」、「應該係記錯名姐?認得個樣既其實」、「口快up錯名,Tyson Yoshi咁大波 無理由認錯」、「最多會認錯AK」。不過都有網民認為係有啲似,特別係帶咗罩「帶左口罩有啲似,唯有靠對奶分」、「著咗衫認唔到波」。有網民就叫Tyson學吓吳卓羲反應。除此之外,連登仔就呢件事都大讚Tyson性格好「Tyson咁nice」、「佢啲歌唔係我杯茶,不過個樣咁惡但性格9下9下好得人鍾意」、「睇佢上JFFT先知原來佢咁正」。

Tyson Yoshi
(圖片來源:Threads@Tyson Yoshi)

Tyson Yoshi被屈大牌唔做訪問詳情?

Tyson Yoshi近日出席一個遊戲發布會的活動,當中出席的記者除了有科技版記者外,當然都有各台的娛樂版記者。據了解是主辦單位並不希望與…詳情請看

Tyson Yoshi對此有什麼回應?

事後Tyson Yoshi去到晚間都有開Live去澄清自己並沒有拒絕受訪,並對俾人老屈都感到無奈。之後Tyson更連出3個Story怒轟…詳情請看

圖片來源:Threads@Tyson Yoshi、ig@gigicheung、ig@tysonyoshi、IG@mcheung1201、