TVB疑掟千萬製作費硬撼ViuTV拍港版Running Man《真係唔好笑》結果曾志偉睇完無笑而播放無期?

流行娛樂

廣告

TVB與ViuTV競爭力激烈,最近有傳TVB超揼本每集投資過百萬拍港版Running Man的綜藝節目名叫《真係唔好笑》,勢必硬撼對台ViuTV的膠戰,結果高層曾志偉睇完後覺得真係唔好笑,而播放無期。
真係唔好笑
(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)

曾志偉大搞綜藝節目

曾志偉躍升為節目內容營運總經理後大搞唔同的綜藝節目,繼聯同錢嘉樂、馮盈盈及鄭衍峰《講你都唔信》後傳投資每集過百萬拍港版Running Man綜藝節目,名叫《真係唔好笑》,一共13集,加加埋埋揼本過千萬,製作費相當龐大!有固定7位主持包括麥美恩、剛解凍的馮盈盈以及何廣沛等人。節目似乎想硬撼對台ViuTV的綜藝節目《膠戰》。不過結果有傳高層曾志偉睇完成果片之後覺得「真係唔好笑」,而令到節目播放無期中。

真係唔好笑 TVB 閉環式 曾志偉入主後最即令四大唱片與無綫破冰。
(圖片來源:無綫影片截圖)
真係唔好笑 馮盈盈 講你都唔信
(圖片來源:tvb節目官方截圖)
真係唔好笑
(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
真係唔好笑
(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
真係唔好笑 《膠戰》在呂爵安Edan、岑珈其、Jeffery魏浚笙)、Hilary劉沛蘅)、阿正黃正宜)合稱6膠,每集分組玩遊戲,輸了接受懲罰,看似無聊的遊戲,每集都令人棒腹大笑﹗成功在疫情下贏口碑,反映熱烈,第二輯《膠戰S2》 即將推出﹗幕後團隊親爆湊夠6膠的原因,揭鮮為人知內幕,大談《膠戰》在低成本高創作綜藝節目如何成功,全靠公司肯放手,不墨守成規﹗
(圖片來源:ViuTV)

網民:呢個傳聞可能好笑過個節目

好多網民都表示唔睇好TVB的綜藝節目,認為TVB仍保留一貫「老土特色」,「其實我唔明點解CCTVB做親咩綜藝節目,班人都一定要尖叫大嗌?煩到死!」「連個節目名都好老土」、「TBB咁多錢燒」「呢3條友算數啦,真係以為自己好好笑咩」「最好笑係曾志偉睇完覺得唔好笑」「呢段新聞最好笑」同埋網民認為Running man本來都已經係好多年前的節目,而家先學人拍太遲。

真係唔好笑
(圖片來源:LIHKG討論區)

曾志偉啜爆性感女模影片詳情是?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更上前啜爆該名女模,女模的身份背景亦立即被網民起底⋯⋯詳情請看

《獎門人》 停播了何時才會復播?

《開心無敵獎門人》早前播出最後一集就宣布暫別幕前,令不少觀眾都大為不捨,身兼總經理要職的曾志偉透露只要「將下半年節目安排好」或者睇下有機會下半年復播⋯⋯詳情請看

圖片來源:LIHKG討論區, ViuTV膠戰, TVB娛樂新聞台截圖