TVB無綫電視終於搵到觀眾定位!?一台獨霸時代已完結!

流行娛樂

廣告

關於TVB,相信大家都一定聽過,而大家都一定會有經歷過「電視汁撈飯」的年代。不過隨著科技的發達,TVB開始被年輕一代遺棄,而慢慢地他們亦終於開始搵到屬於自己的觀眾定位啦!

TVB無綫電視終於搵到觀眾定位!?一台獨霸時代已完結!

講舊史

TVB於1967年11月19日成立,是香港的一間商營電視台,而且亦是香港首個投得無線電視牌照的電視台,從1967年至1973年間是香港唯一一間無線電視台。無綫電視的節目收視亦都長期領先其他台,加上公司規模都較大,所以一直都被稱之為「大台」。

TVB
(圖片來源:TVB截圖)

TVB盛世皇朝已完結

無綫電視都可說是輝煌多時,由舊時所盛產電視劇、綜藝等等,都成功打開東南亞市場。就算是港人,每次食飯都一定打開TVB去觀看時下的劇集,另外舊版的《獎門人》相信大家都一定睇過,當時更是香港綜藝的高峰。不過去到現今,TVB似乎開始慢慢進入沒落,被淘汰。

TVB
(圖片來源:TVB節目截圖)

娛樂選擇變多

不過要講到最大成因,相信科技的發展絕對是其中一環因素。唔少人去到呢個年代,已經唔再依靠電視吸收訊息,開一開IG或者碌一碌Facebook都已經可以知道發生的事。而且網絡頻道的興起,也令觀眾有更多選擇空間,去有更多娛樂節目能接觸,並不再依靠單個電視台去接收娛樂。有些新型家庭甚至買完電視都淨係睇YouTube同Netflix等等,鮮少開著TVB。

TVB
(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)
TVB
(圖片來源:Netflix)

人才流失 元老演員用完又用

人才流失也是其中一大因素,唔少TVB藝人都在完約後過檔ViuTV,或者自立門戶搞自己生意。令到TVB的藝人都慢慢大換血,新一代幾乎冇乜人識。另外,TVB對於新藝人的培訓及提供機會也較少,宏觀現時的電視劇,當中的演員大多數都係同一班,出現「8半睇完馬明,9半又再睇馬明」的現象出現。

TVB
(圖片來源:《白色強人》截圖)
TVB
(圖片來源:《飛虎之雷霆極戰》截圖)

節目過於守舊

另一個因素則是TVB太過「守舊」,對家ViuTV無論是在電視劇抑或綜藝上,其創作理念都更貼近年輕人思想,被譽為「貼地」。反觀TVB,繼續沿用舊時爆紅的理念去創作節目,就連曾志偉都要再再再次重啟《獎門人》,好聽啲講句叫「經典」,難聽啲就叫「炒冷飯」。而TVB不時都爆出疑抄襲疑雲,就好似最近上映的《超能使者》,明顯是同外國的超能力背景相同,就連能力都要抄到足!

TVB
(圖片來源:TVB節目截圖)
TVB
(圖片來源:TVB節目截圖)

ViuTV之崛起

99台ViuTV近年憑著《全民造星》順勢捧出新一代名星,當中最為人熟悉的便是男子團體MIRROR及ERROR。而ViuTV近年致力用明日之星作為演員,雖然演技生疏但同樣吸引唔少觀眾支持。ViuTV的綜藝方面亦比較有多新意,帶給觀眾一個新選擇。唔少觀眾都選擇轉台睇ViuTV,都唔睇TVB。

TVB
(圖片來源:ViuTV節目截圖)
TVB
(圖片來源:ViuTV節目截圖)

TVB終於搵啱觀眾群

TVB近年雖有意吸納新一代年青人做觀眾,落力出新節目,不過吃力不討好。近日轉戰觀眾群,搞《中年好聲音》去回歸中年人市場,睇嚟就相對受落。有網民更笑稱不知道之後會否搞個「老年好聲音」。與其去與對家爭套觀眾群,倒不如好似依家咁,鞏固現有觀眾吧!

TVB
(圖片來源:TVB節目截圖)
TVB
(圖片來源:TVB節目截圖)

關鍵詞
tvbViuTV
圖片來源:節目截圖