巴打:真的假不了 ! TVB女藝人疑虛報身高

流行娛樂

廣告

正所謂真的假不了,無嘢能夠欺騙一班巴打絲打雪亮嘅眼睛。繼蔡思貝爆出疑似虛報學歷後,再有網民發現一班TVB新晉女星疑似喺身高上造假!唔知佢地到底講緊邊個呢?

撰文:占士@Central│圖片來源: 連登、Facebook、IG

巴打:真的假不了 ? TVB女藝人疑虛報身高

不如大家估吓圖中依幾位TVB花旦報稱幾高,而網民估嘅實際數字又係幾高呢?

(從左至右:戴祖儀、林穎彤、謝文欣、菊梓喬)

咁樣睇落戴祖儀似乎幾高喎!

林穎彤就的骰啲。

謝文欣都不是高妹咁款。

菊梓喬著裙就睇落就冇著褲咁高,唔知班巴打又點睇呢?

戴祖儀活動照。

另外鄺潔楹都被人質疑身高。

鄺潔楹IG。

呢位巴打講緊菊梓喬。

戴祖儀就報稱有173cm,謝文欣就168cm高,林穎彤則只有163cm,我地再細心睇多次呢張合照,戴祖儀同謝文欣睇落個身高確實唔係差好多,難怪會俾巴打懷疑造假啦!

菊梓喬與吳卓羲兩年情玩完?

菊梓喬接受無綫娛樂新聞台訪問時,提到會否邀請緋聞男友吳卓羲任演唱會嘉賓,菊梓喬答要睇公主安排,問到會否邀請對方看騷,菊梓喬口窒窒答:「會請朋友嘅,(吳卓羲呢?)會請識嘅朋友!」問到現時單身還是戀情中,菊梓喬竟然答唔知道…詳情請看

菊梓喬入行7年大改造?

2016年入行的菊梓喬,加入無綫星夢後被力捧,火速取代吳若希成為新一代「星夢一姐」,七年來樣貌大進化,2013未入行時豬膽鼻闊臉…詳情請看