ToNick主音趙善恆千文字坦言抑鬱一年 與前女友譚杏藍分手後差啲睇唔開!

流行娛樂

廣告

ToNick主音趙善恆(恆仔)去年與拍拖多年的KOL譚杏藍(小花/Hana Tam)分手,結束10年戀情。後來9月時小花公開新戀情,原來係KOL小影前未婚夫,2人現時仲不時於IG放閃。後來恆仔雖然曾有公開地祝福前女友,不過近日佢突然於IG爆上千字文,坦言抑鬱一年讓人感受到了他深藏不露的脆弱一面!

恆仔喪父與分手的雙重打擊

ToNick主音趙善恆(恆仔)IG千字文揭去年經歷了人生中的重大打擊,他父親因血癌病逝同時與多年拍拖的女友譚杏藍結束了戀情。在父親生命的最後階段,恆仔還要在音樂節上強忍悲痛,哽咽地演唱《離散序》,這一幕無疑讓所有關心他的人心痛不已。

譚杏藍 年頭時與ToNick恆仔趙善恆分手
年頭時與ToNick恆仔趙善恆分手(圖片來源:ig@hanatam)

坦言抑鬱一年「爭啲想走」從不知小花新戀情?

而(19日)凌晨恆仔透過個人社交平臺發文,勇敢地公開了自己患抑鬱症一年仲「爭啲想走」,但因為作為一個幕前,不想引起不必要的風波以及影響客戶所以一直「扮無嘢」、繼續發放正能量。恆仔大爆與小花分後,似乎是透過別人才知小花的新戀情「當每一個人關心問我點佢哋都會不經意咁講一句:原來你乜都唔知㗎?然後我就會聽到一個新嘅人名」而恆仔表示自己不知道的原因是因為身邊的朋友怕影響到自己所以沒有告訴他。而已恆仔表示近日又有「朋友」再次掀起他的負面情緒,恆仔發現自己真的不能面對這個情緒,所以希望透過今次的千字文讓大家了解「有啲嘢好想講因為我怕我真係會做傻事我只會講一次 都唔會再回應」以及希望那些「朋友」能夠給他一些空間,不要再與他打招呼。

趙善恆 小花有新戀情經常於ig放閃
小花有新戀情經常於ig放閃(圖片來源:ig@hanatam)

跑步成為救贖 有新戀情展開

在這段艱難的抗爭中,恆仔表示找到了自己的救贖之道——跑步。他坦言,跑步對他來說不僅是一種運動,更是一種治療心靈的方式,「感謝跑步真係救咗我好多」。這項簡單的運動,幫助他在抑鬱的陰霾中找到了一絲光明。而且經歷了一系列的情感波折後,恆仔自己已發展新戀情,更以建立一個溫馨的家庭為目標,並且繼續好好經營自己的團隊。

趙善恆
(圖片來源:ig@hangjai)

全文:

網民為恆仔打氣:似乎爆小花派帽?

圈內藝人與網民留言齊打氣,亦不少網民對於恆仔的剖白,都認為小花似乎疑似派帽恆仔,特別是「然後我就會聽到一個新嘅人名」這句,又大鬧小花於恆仔最低潮時與他分手,非常x街「係咪指俾小花笠左好多頂綠帽?」「小花真係好x仆x」「恆仔好慘」「飛甩小花係一件好事黎既」「恆仔加油」「果陣兩個一出分手po,恆仔個po 多咁多圈內人覆,已經知小花係衰果個」「亞視暗星仲要日日曬恩愛」「恆仔仲要忍左成年先講出黎。真係好慘」「真係岩岩分左手一年」

趙善恆
(圖片來源:ig@hanatam)

譚杏藍出pool 2人一早已認識

Youtuber兼歌手譚杏藍小花去年9月時於IG放閃公開新戀情。照片係與新男友拖手相,並打上「恩 感恩,只有感恩」。唔少人都留言恭喜小花「最緊要開心」「祝福你」「幸福快樂」「你一定會幸福,小花」而小花都有tag上男方IG,一位叫Ronald的男士。喺男方IG小花經常出現,2人似乎早已認識,喺2022年已經幫小花過生日,亦似乎融入咗小花的朋友圈,一齊去S2o,仲有唔少同小花朋友一大班人的合照。

趙善恆 譚杏藍
(圖片來源:ig@hanatam)
趙善恆 譚杏藍
(圖片來源:ig@ronaldhklam)

圖片來源:ig@hanatam、ig@hangjai