網民成立反Arho Sunny黑粉群組 爆出疑似未忘舊愛 跟舊愛起名?

流行娛樂

廣告

YouTuber arhoTV的 Sunny及Creamy近日是非不斷。早前他們因NFT事件和內地買貨事件,令他們形象大跌。雖然事後他們有拍片道歉和澄清,但網民視乎仍然不滿意,更成立黑粉群組討論sunny事件!近日有網民於群組愈爆愈多嘢,更表示發現Sunny不忘舊愛?
Sunny sunny澄清片段。
sunny澄清片段。(圖片來源:YouTube@ArhoTV)

Sunny黑粉群組 瘋狂爆大穫

自從Sunny被爆NFT事件和內地買貨事件後,有網民成立「Arho Sunny Creamy 人血饅頭 NFT+淘寶貨吹水呃錢關注組」群組,互相交流和評論事件。近日,網民發現群組因被人舉報而遭Facebook停用,樓主為方便大家重建「Arhotv Sunny Creamy 人血饅頭 NFT+淘寶貨關注組2.0 」群組。隨即有不少網民紛紛於群組繼續爆料和評論Sunny事件,即sunny曾經拍片自爆話要呃錢。

Sunny
(圖片來源:Arhotv Sunny Creamy 人血饅頭 NFT+淘寶貨關注組2.0)
Sunny 有黑粉搵出sunny曾經於片中自爆要「呃多筆」
有黑粉搵出sunny曾經於片中自爆要「呃多筆」(圖片來源:YouTube@ArhoTV)

Sunny被質疑跟舊愛名嚟改賬戶名稱

Sunny曾與youtuber Ashly拍拖8年,更一度是Sunny MV的御用女主角。他們分手後,Sunny亦曾於直播爆出其分手原因,更暗示Ashly給綠帽他戴。近日,有網民於反sunny群組指Sunny淘寶account名「suunypu0113」係跟緊舊愛個ac「ashlychan0113」,因Ashly的生日正正是1月13日,仲質疑Sunny一早刪除淘寶ac同埋Sunny之前話自己被帶帽的說法!不過有網民指sunny生日亦是1月13日,所以先可能咁啱有相似,同埋帶帽應該係真,唔係大話。

Sunny 網民提供的證據。
網民提供的證據。(圖片來源:LIHKG區截圖)
Sunny
(圖片來源:ig@ashlychan0113)
Sunny 有網民提出疑問不過已被澄清Sunny生日同舊愛一樣
有網民提出疑問不過已被澄清Sunny生日同舊愛一樣(圖片來源:Arhotv Sunny Creamy 人血饅頭 NFT+淘寶貨關注組2.0)
Sunny Ashly youtube片段。
Ashly youtube片段。(圖片來源:YouTube@尼克&ASHLY)
Sunny sunny澄清片段。
sunny澄清片段。(圖片來源:YouTube@ArhoTV)

重溫Arho Sunny再被YouTuber揭大話連篇:60萬人形雕像想賺到盡好嘔心!

Sunny於4月一條片中講到自己將工作室大改造,仲擺咗價值60萬的人形雕像喺工作室,嗰啲雕像已經不止一次被sunny強調價格不菲,俾人感覺非常奢侈富貴!不過近日就有youtuber TIK LEE 拍片踢爆Sunny所謂價值60萬的人形雕像疑只係淘寶賣緊人民幣300-3000,放上一系列於淘寶的截圖,斥sunny真係講大話講上癮,好嘔心!而且仲指sunny抬到個價咁高最終目的似係想呃觀眾錢,因為sunny曾經拍片講過如果有觀眾有興趣可以pm佢,仲話會俾一個「觀眾價」,TIK LEE 直斥sunny真係賺到盡,成日想將2手的物品千方百計變錢!

有什麼事情令Sunny及Creamy形象大跌?

YouTuber arhoTV的 Sunny及Creamy近日是非不斷。早前他們因NFT事件和…即睇詳情

當年Sunny與Ashly分手的原因是?

Sunny曾與youtuber Ashly拍拖8年,他們分手後,Sunny亦曾於直播爆出其分手原因,更暗示Ashly給…即睇詳情

圖片來源:LIHKG區截圖, Arhotv Sunny Creamy 人血饅頭 NFT+淘寶貨關注組2.0, YouTube@ArhoTV, YouTube@尼克&ASHLY,