Stephy鄧麗欣冬日大解放(有圖) 白滑美背照引轟動!

流行娛樂

廣告

Stephy鄧麗欣出演電影《飯戲攻心》之後,名聲再次大噪。而早前承諾如票房超過6千萬會即分享水着照,最後則在10月15日Po出多次泳衣著「找數」。而今年39歲的Stephy,再次於IG上Po出性感照片,引發轟動!

Stephy鄧麗欣冬日大解放 白滑美背照引轟動!

今次Stephy鄧麗欣於IG上po出一張一絲不掛的背面照,只見她半身身處於溫泉當中,而上半身則是一絲不掛,幼嫩肌膚與其39歲的年齡絕對不符,睇嚟Stephy平日都對自己的肌膚有進行相當不錯的保養工程。而在帖文中她則提及:「自完成拍攝之後,台北每天都下著不慌不忙的毛毛細雨。濕濕冷冷,泡個溫泉,最好不過」。

鄧麗欣
(圖片來源:IG@stboo)

一絲不掛照引Fans轟動 直呼:太犯規!

照片一出引來網民轟動,唔少人睇完之後都直呼:「由四千萬開始嘅唔著褲,至到七千萬嘅唔著衫,我好欣賞呢份進步!」、「太犯規喇」、「哇正到」、「做人最緊要正面」。張繼聰都在留言區笑稱:「其實呢…. 就…. 點肯定依位係你?」,之後Stephy都回應指:「唔好咁咄咄逼人啦!」,仲有人認為呢張照片便是電影《飯戲攻心》入面「紅色USB」的絕密內容。

鄧麗欣 呢排Stephy都好大膽!
呢排Stephy都好大膽!(圖片來源:IG@stboo)

網民:你點影的

不過都有網民突破盲點,直問張相「你點影的」,希望能得知到底係邊個幫Stephy影呢張大尺度照片;亦有網民羨慕幫Stephy影相的那位人兄,認為佢真係好好彩,可以在現場目睹Stephy白滑的背面照。

鄧麗欣 女神太正了
女神太正了(圖片來源:IG@stboo)

重溫找數水著照

早前在《飯戲攻心》票房突破6千萬後,Stephy都在IG找數Po出一連數張水著照,大尺度的照片都引來網民一陣轟動,大批網民直呼Stephy去到39歲仍然咁正,真係頂唔緊!

圖片來源:IG