So Ching退團 ︱So Ching被網民選為世一好女友 重溫復出十個月

流行娛樂

廣告

昨日(10日)MakerVille突發開記者會,公布So Ching退團消息,以及交代其女團COLLAR 8變1的未來發展,前女團COLLAR成員So Ching亦已喺個人社交平台長文解釋離團原來及個人感受等。事後唔少粉絲得知消息都大感可惜,但仍尊重So Ching退團的決定,並祝福So Ching以及男友阿MO,認為So Ching簡直係世一好女友!
chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇 COLLAR SoChing 阿Mo父親感謝兒子女友So Ching耐心的陪伴和照顧。
So Ching一直陪伴在阿Mo身邊。(圖片來源:IG@soching_nat)

So Ching退團︳網民:So Ching簡直係「世一女友」

昨日(10日)MakerVille以及So Ching已公布退團消息,其原因So Ching已在個人社交平台解釋主因係發生事故後未能釋懷以及留下一定的創傷,以致佢未能完全適應幕前工作,所以作出退團的決定。事後不少網民都表示尊重以及祝福So Ching以及男友阿MO,並認為So Ching簡直係「世一好女友」,患難見真情!阿MO發生意外後,So Ching一直陪伴阿mo身旁照顧,事後雖然有嘗試復出,但知道係難以兼顧。網民認為So Ching為愛情放棄夢想呢個舉動,實在唔係個個都能做到,高呼「respect So Ching!」感謝So Ching為大家帶來精采的表演「係咪世一老婆我唔知,但女友黎講一定係」「佢想接廣告出歌或者搵錢 其實可以接好多,但知道真係好難兩邊兼顧,揀咗最重要既人暫時放下曾經嘅理想同名利,亦唔想拖到其他人時間,期待有一日會再聚,希望大家一齊祝福佢」「佢一直有爭扎有努力試過最後先做呢個決定 其實都好痛」「蘇晴由出事到宜加都冇係鏡頭面前喊過」「Soching希望你搵到屬於你既地方去破繭」「有情有義 真係做足曬喇」「So Ching 我真心佩服你呀!」

So Ching
(圖片來源:ig@soching_nat)
So Ching
(圖片來源:ig@soching_nat)

So Ching退團︳So Ching長文解答原因 COLLAR記者會

MakerVille昨日下午3時會舉行COLLAR最新動向發布會,即傳出So Ching退團一事,事後So Ching已喺社文交平台宣布退出collar。內文指出自從2022年7月28日,阿mo發生意外後So Ching一直無辦法忘記到急症室、醫院的畫面。其後十個月裡面So Ching亦指出有唔同的階段有唔同的諗法同情緒,但都係無辦法再完全適應幕前工作,所以經過多番考量同埋公司相討後就決定退出collar。So Ching亦多謝粉絲對佢的支持同不離不棄,對於未來的動向,就未有明確的諗法,現今只係想「重視自己的身心,找回快樂的來源」

So Ching
(圖片來源:ig@soching_nat)
So Ching So Ching正式宣布退團
So Ching正式宣布退團(圖片來源:ig@soching_nat)

與此同時,MakerVille亦於社交平台宣布So Ching退團collar,亦表示尊重佢的決定。

So Ching
(圖片來源:ig@makerville.official)

So Ching退團︳So Ching元旦叱咤頒獎典禮曾歸隊

自MIRROR演唱會事故發生後,女子團體COLLAR成員之一So Ching(蘇芷晴)一直專心照顧因演唱會受傷的舞者男友阿Mo(李啟言),在這段時間So Ching沒有再以COLLAR成員身份出席任何活動,外界曾盛傳她會離隊。So Ching在照顧阿Mo期間,不斷在IG發布一些限時動態更新近況,其中有疑似對公司不滿、與男友甜蜜的回憶等。So Ching今年1月1日舉行的叱咤樂壇流行榜頒獎典禮上復出,到時COLLAR以齊人方式登場。

chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇 so ching COLLAR齊人。
COLLAR齊人。(圖片來源:ViuTV截圖)

So Ching退團︳身形暴瘦現身頒獎禮

叱咤樂壇流行榜頒獎典禮上,COLLAR終於齊人8人同台,打頭陣被介紹上台,So Ching同樣以齊蔭長髮現身,但由啡髮換成黑髮,見她臉帶笑容、精神不俗,但身形明顯暴瘦。在COLLAR下台就坐時,So Ching身旁的隊友Sumling(李芯駖)與Winka(陳泳伽)緊緊拖著她以示陪伴與支持。

chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇 So Ching精神很好。
So Ching精神很好。(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇 Winka與Sumling一直拖著So Ching。
Winka與Sumling一直拖著So Ching。(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)

So Ching退團︳狀態大勇勁歌熱舞

完成歌手介紹環節過後,COLLAR再度「打頭陣」登場表演,8女獻唱出道作《Call my name!》,So Ching用盡100分力量去表現,完全沒有「揸流灘」,現場粉絲見到久違的齊腳COLLAR,歡呼聲不斷。

So Ching chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇
(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
So Ching chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇
(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
So Ching chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇
(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)
So Ching chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇
(圖片來源:商業電台 Hong Kong Toolbar截圖)

So Ching退團︳COLLAR奪「生力軍組合金獎」

叱咤公布「生力軍組合」獎項,結果金、銀、銅全由《全民造星4》三隊女團COLLAR、Lolly Talk與STRAYZ包辦。 COLLAR大熱奪生力軍組合金獎,隊長阿Gao負責發表感言,但未有點名感謝花姐(黃慧君),一上台Gao身邊的Sumling已經激動動落淚,而So Ching則一直表現堅強。8女勁歌熱舞獻唱《ON/OFF》,歌中有不少So Ching獨唱部分,期間So Ching聽到台下傳來的熱烈歡呼聲,也禁不住鼻頭一酸眼紅紅。

So Ching chill club頒獎禮collar唔齊人 叱咤樂壇
(圖片來源:商台)

So Ching退團︳COLLAR《The Bright Side》推出日期:JAN 13, 2023

COLLAR於1月3日晚上在其官方IG陸續推出新歌《The Bright Side》的預告片段,並透露新歌將會於1月13日、COLLAR成軍一周年翌日推出。為配合新歌和出道一周年,MakerVille推出不少宣傳活動,包括將於明日(1月6日)會有一週年紀念商品預購,另外1月12日一周年當日下午會有相關活動,時間地點等有待公布。而新歌《The Bright Side》將於1月13日下午12時30分於叱咤樂壇𝐋𝐈𝐕𝐄首播,並於下午1時在各大音樂平台上架,新歌的MV則在1月16日推出。

《The Bright Side》的預告片段中,8女穿上純白裝束,在白色背景前拍片,影片的封面圖像中設有一個白色半圓放射圖案,有如日光、日出的感覺,似在寓意COLLAR即將重新出發,背景音樂是柔和旋律加以彷如堅定腳步聲的鼓聲,配合主題。每位成員的獨立預告片段中,大部份的著眼位都在於展現成員的雙眼,只有So Ching(蘇芷晴)和Ivy(蘇雅琳)能夠見到「全相」。

So Ching COLLAR 新歌將於出道一周年推出。
新歌將於出道一周年推出。(圖片來源:FB@COLLAR)

圖片來源:ig@soching_nat、ig@makerville.official、ViuTV截圖、FB@COLLAR