姐姐郊遊遊?美女郊遊遊?See See TVB被指再抄ViuTV!網友:連節目名都唔放過?

流行娛樂

廣告

早前TVBYouTube頻道「女神channel」上載張曦雯早年拍攝旅遊節目《3日2夜》並經剪輯成新宣傳的短片,但風格十分像ViuTV節目《ERROR自肥企画》,網友即時鬧爆。昨日TVB在其中一條頻道「See See TVB」,又上載一段名為《Honey初體驗︰姐姐郊遊遊》,又與ViuTV節目《美女郊遊遊》撞名,即睇睇睇咩事!

撰文:Lmc丨圖片:ViuTV、See See TVB丨編輯:海月

何泳芍與菲律賓姐姐一同行山執垃圾

TVB昨日在YouTube其中一條頻道「See See TVB」,上載一段名為《Honey初體驗︰姐姐郊遊遊》,主角是吳偉豪的緋聞女友與位菲律賓姐姐一同行山執垃圾。其實內容十分正面,但片段的名稱,與沈殷怡和陳欣妍早前主持的ViuTV節目《美女郊遊遊》撞名,令人覺得Tvb又抄橋。

何泳芍與菲律賓姐姐一同行山執垃圾
何泳芍與菲律賓姐姐一同行山執垃圾

網友:連節目名都懶得諗要抄人橋

網友十分支持《ERROR自肥企画》與ViuTV,而ViuTV節目《美女郊遊遊》也是格仔Mike導的作品,自然更為人注意。對於撞名,網友大多數鬧爆TVB,被他們缺乏創意,連節目名都懶得諗要抄人橋:「其實TVB班幕後都幾鍾意睇ViuTV喎,部部都睇過晒。」、「咁就放心喇,TxB 來緊一世都唔會贏,因為永遠喺Mike 到後面幾條街。」、「不如抄埋死亡行星… 用榴槤.. 呢個我好想睇架。」

ViuTV節目《美女郊遊遊》也是格仔Mike導的作品
ViuTV節目《美女郊遊遊》也是格仔Mike導的作品

Mike導人氣急升 網友重溫舊作尋足跡

人氣急升的Mike導除了拍節目好睇,外型十分討好,又大隻為人又愛運動,吸引死一眾女網友。《ERROR自肥企画》播完後,網友重溫Mike有份拍攝的作品,包括《美女郊遊遊》、《真PK》、《大海男兒》、《胸X計》、《花姐ERROR遊》系列等。

Mike導人氣急升
Mike導人氣急升