Regen貼滿佈斑紋腳、下巴爆瘡、體重跌穿90!自爆:醫生問我係咪High毒?

流行娛樂

廣告

前組合HotCha成員32歲的張惠雅(Regen)在ViuTV《吃掉前男友》提到與年輕8歲的男友分手,體重一度暴跌。近日Regen貼滿佈斑紋腳、下巴爆瘡相,情況令人擔心,立即睇睇咩事!

撰文:Lmc丨圖片:Rege@IG 丨編輯:海月

貼出滿佈斑紋腳相 醫生:係咪High毒

Regen貼出滿佈斑紋的右腳相,留言講到去年到越南時被昆蟲所咬:「成年唔敢見人,原本上年新年去越南比嘢咬。半年後好得七七八八,但係突然冇濕疹嘅我開始雙腿好痕,好似風癩咁樣,好痕好痕。有時訓咗自己R咗唔知,最後變成咁樣,去開嘅醫學美容中心好好都嚇親。醫生問我係咪High毒,打過一次pico,其實你而家見到已經淡咗一半顏色,醫生話黑色素深度好似岩石咁,原本要繼續去打斑,醫生好好幫我好咗好多,但係自己好忙好攰,不如同自己講接受咁樣嘅自己,接受現實。」

Regen在ViuTV《吃掉前男友》提到與年輕8歲的男友分手
Regen在ViuTV《吃掉前男友》提到與年輕8歲的男友分手(圖片來源:Rege@IG )
Regen貼出滿佈斑紋的右腳相,留言講到去年到越南時被咬到
Regen貼出滿佈斑紋的右腳相,留言講到去年到越南時被咬到(圖片來源:Rege@IG )

網友留言鼓勵:為妳健康祈禱

Regen近年身體狀況令人擔心,除了情緒問題與體重問題,Regen又飲酒踩單車跌崩半隻門牙。加上貼出右腳相,不少人都留言關心她,包括一眾圈中,如鍾舒漫與陳蕊蕊等。又有網友留言:「可以接受外在的不完美,但不可以忽略健康的重要性,為妳健康祈禱。」

Regen近年身體狀況令人擔心
Regen近年身體狀況令人擔心(圖片來源:Rege@IG )

下巴生滿瘡 體重跌穿90

此外,Regen又貼出下巴生滿瘡的照片,見到她下巴生滿瘡,皮膚凹凸不平,情況嚴重。Regen提到:「短短兩禮拜,突然兩個禮拜內我嘅皮膚,去到有咁差得咁差,下巴全部都係瘡,好返又生好似覺得唔夠咁再生多啲,鼻翼側邊又生,好青春。」另一方面,Regen上載一張量體重的照片,講到「返到屋企就開始胃痛定唔知腰痛,瞓覺就出汗,94磅嘅我,今日已經跌穿90,而家個人仲係好攰,瞓覺仲係會標汗。」

下巴生滿瘡
下巴生滿瘡(圖片來源:Rege@IG )
Regen上載一張量體重的照片
Regen上載一張量體重的照片(圖片來源:Rege@IG )