窺視者|真實事件更恐怖 結局神反轉原來係Broaddus夫婦?

流行娛樂

廣告

Netflix《窺視者》(The Watcher),一上架即被受熱討,原來佢係一套真人真事改編的新劇,真實事件仲更細思極恐!而且《窺視者》仲令監視器的銷量增長咗1,000%,根據Google Trends同B&Q 特力屋的數據指搜尋安全攝像頭同埋相關資訊的人竟多達16萬4千人,一文睇返成件事到底係點!
窺視者
(圖片來源:Netflix截圖)

《窺視者》係真人真事 發生喺最安全城鎮

《窺視者》故事講述Derek同Maria Broaddus夫婦新屋入伙住入一個平靜的小鎮,入伙之後陸續收到由「The Watcher」寄嚟的恐怖信件,跟住再遇上唔同古怪的鄰居擅闖家中,展開離奇劇情。真實事實係源於2014年時新澤西州發生,呢個鎮係被認為係全美國最安全的城鎮之一,一對夫婦希望搬入城鎮之後突然收到自稱「The Watcher」的恐怖信件,似乎已經對呢對夫妻一家瞭若指掌,同劇情差唔多嚇襯該對夫婦,然後就連前一任住戶都收到The Watcher 的信件,提到而家密切關注這緊呢個房子,一開始前一任住戶都無太大為意,只認為係惡作劇。後來2星期,又嚟第2封信,不斷描述嗰對夫婦做過的事情,令夫婦毛骨悚然。夫婦唔敢搬入去住,希望可以轉手,但因為信件問題,令佢哋難以拍賣房子。去到2016,Broaddus再次出租該房子,但新戶一搬入無耐,又再次收到「The Watcher」的恐怖信件,更指自己其實係佢哋的鄰居!最後新住戶無搬離房子,只係加設咗安全監視器。

窺視者
(圖片來源:《窺視者》截圖)
窺視者
(圖片來源:《窺視者》截圖)

無人捉到「The Watcher」

最後「The Watcher」都係捉唔到人,仲被質疑成件事都係Broaddus夫婦所策劃!當時「The Watcher」的嫌疑人定喺房子同夫婦身邊的人,一開始認為係Broaddus隔壁的鄰居,嗰個人自60年代開始一直都住喺度,不過最後因為無證據所以並無拘捕過佢。後來查出信件的DNA係女性後,再調查咗房地產經紀人、鄰居的姐紅等,不過都好快被排除,最後一個最可能的嫌疑人就係一位「鍾意玩非常暗黑遊戲」,仲叫自己做「The Watcher」的男子,不過因為多次缺席調查而被排除。

窺視者
(圖片來源:《窺視者》截圖)
窺視者
(圖片來源:《窺視者》截圖)

「The Watcher」就係Broaddus夫婦?!

最後一啲住喺Broaddus附近的人指,其實「The Watcher」就係Broaddus夫婦!猜疑當時Broaddus夫婦知道自己買唔起呢間屋,就寫咗呢啲信,想擺脫呢單交易。Derek仲要認埋?原來喺The Watcher 聯繫佢近三年之後,佢曾經對Facebook上抨擊過佢的鄰居發出過匿名信,所以令人懷疑Broaddus就係「The Watcher」都唔出奇!2019年,Broaddus夫婦以959,000 美元成功賣咗房子,Broaddus夫婦留低一張紙條,希望新搬入的業主可以擁有佢哋夢想過的和平同安寧,仲俾埋「The Watcher」的信的相佢哋,不過到現今為止就無再收到新的信了。

窺視者
(圖片來源:《窺視者》截圖)
窺視者
(圖片來源:《窺視者》截圖)

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:《窺視者》截圖