魷魚遊戲|Netflix開真人版 網民:會唔會搞出人命架?!

流行娛樂

廣告

Netflix首季劇集《魷魚遊戲》播出後大獲好評,上映期間都衝破收視記錄,第二季的確定回歸,準備上架之際就傳出將開拍《魷魚遊戲》真人版,參賽者可奪3千萬的獎金!

魷魚遊戲
(圖片來源:IG@netflixkr)

Netflix拍《魷魚遊戲》真人版 拎走456萬美元!

風靡全球的《魷魚遊戲》(Squid Game)終於成真!Netflix將製作史上最大規模的實境賽,「魷魚遊戲:挑戰」(Squid Game: The Challenge)!據消息指出今次的實境賽會招募456名英語參賽者進行遊戲,將會製作10集,除咗有經典的魷魚遊戲之外,仲會有新挑戰,非常令人期待!而最多人關心的就係當然會唔會好似劇集《魷魚遊戲》咁涉及生死,答案係唔會,只係眼白白睇住456萬美元俾人搶走!唔少網民就質疑如果無涉及生死,會唔會變成tvb的獎門人咁?!

魷魚遊戲
(圖片來源:《魷魚遊戲》劇照)

回顧youtuber《魷魚遊戲》真人版:

試當真《墨魚遊戲》

《魷魚遊戲》熱潮引起唔少youtube頻道拍為真人版,以香港為例,youtube頻道《試當真》就係其中一個例子,名為《墨魚遊戲》一片有成過百萬view!當時拍片大玩5款經典遊戲,贏咗有獎金hk$100000。

魷魚遊戲
(圖片來源:youtube@《試當真Trial & Error》)
魷魚遊戲
(圖片來源:youtube@《試當真Trial & Error》)

美國網紅首發重金打造真人版

如果講到最早期玩真人版,一定係呢位YouTube頻道上擁有7600萬訂戶的23歲美國網紅Jimmy Donaldson,佢係全球最賺錢YouTuber第二名,當時頻道《MrBeast》用200萬美元打造真人版《魷魚遊戲》,還原度極高場景,上架3個小時內獲得600萬次觀看,用150萬美元作為獎金,超瘋狂!

魷魚遊戲
(圖片來源:youtube@MrBeast)
魷魚遊戲
(圖片來源:youtube@MrBeast)

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:youtube@MrBeast,IG@netflixkr,youtube@《試當真Trial & Error》,