MIRROR串燒店結業餘波 前員工收追債信被騙300萬 AK、Jer及梁業慘做替死鬼

流行娛樂

廣告

人氣男團MIRROR、ERROR成員早前齊齊搞副業搵多啲真銀,不過開業無耐,飲食王國接連重挫,繼早前Jer(柳應廷)、Jeremy(李駿傑)和肥仔(梁業)合資的高級日本料理餐廳「幻Maboroshi」突然宣佈結業後,另外一間MIRROR和ERROR成員Jer、肥仔、AK有份的串燒店「影之鳥」亦宣布結業。結業後除咗有網民爆負評之外,近日又有前員工爆料,MIRROR、ERROR成員慘成替死鬼?!
mirror jer mirror 餐廳 肥仔有份嘅餐廳又執一間!
肥仔有份嘅餐廳又執一間!(圖片來源:IG@kagenotori_hk)

串燒店結業餘波︳前員工爆料餐廳結業後一直受到追債恐嚇信

據傳媒報導,「影之鳥」宣布結業後餘波不斷,有位前員工爆料指餐廳結業後一直受到追債信恐嚇,仲損失超過百萬元。事源該名前員工借咗400萬俾一位姓葉的餐飲集團高層,聲稱係作營運公司,仲應承會俾佢一間重點餐廳的20%股份。點知呢位姓葉高層的餐飲集團爆發連環結業潮,唔少高層離開,就連入股藝人都宣布投資失敗,借俾姓葉高層的400萬都只係收得返100萬。之後前員工搵返公司商業登記,原來俾佢嗰20%股份的公司,係一間不知名的日本餐廳,而唔係當初答應俾佢嗰間,跟住喺呢1、2個月就開始收到追債信恐嚇信,相信係該日本餐廳欠債有關。

MIRROR 餐牌的確有第2位半價的標示
「影之鳥」餐牌(圖片來源:OpenRice「影之鳥」截圖)
mirror jer mirror 餐廳
(圖片來源:IG@kagenotori_hk)

串燒店結業餘波︳前員工分析無故欠債原因:錢被捲走!

據悉前員工表示餐廳一直生意唔錯,仲有人氣MIRROR、ERROR成員加持,不明最後點解淪落到欠債、拖欠租金等問題。前員工翻查餐廳的月結單後,懷疑餐廳的錢都被轉走,而該姓葉高層亦無法再聯繫到。

mirror jer mirror 餐廳 AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將開張。
AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將金。(圖片來源:IG@ jeremylaous)

串燒店結業餘波︳MIRROR、ERROR成員慘做替死鬼

有份投資的ERROR成員肥仔對此事亦有回應傳媒,鬧爆姓葉高層,指佢隨意將佢哋藝人手機號碼俾人,仲叫人哋搵佢哋追數,而拖欠公司係佢完全無聽過,根本唔關佢哋事,表示藝人們慘成替死鬼。仲話呢位姓葉高層似乎係慣犯,可能係呃人,不過自己都承認因為忙於演藝工作,所以忽略打理餐廳,先最終俾人呃。

mirror jer 肥仔唔好傷心!
肥仔唔好傷心!(圖片來源:MV截圖)

網民:成件事擺明老千局

唔少網民睇完都感不憤,表示MIRROR、ERROR成員真係遇人不淑,分析成件事擺明老千局「成件事擺明老千局,借藝人牌頭呃人入股,有錢就轉走,間餐廳幾好生意都無用」「其實個原理同堆KOL收錢賣人氣幫JPEX搭棚搵食一樣」「唔睇實盤生意開咩公司都死」「集團2個高層拎住幾千萬移民嘆世界了」「算唔算虧空公款」「報東張」「借鏡名氣賺錢」

圖片來源:OpenRice「影之鳥」截圖、IG@ jeremylaous、MV截圖、IG@kagenotori_hk