MIRROR@Anson Lo獲封為「受傷界最強男藝人」神徒擔心教主身體!

流行娛樂

廣告

MIRROR成員姜濤、Anson Lo盧瀚霆、Edan呂爵安以及Jer柳應廷4子出席大馬音樂節一連兩日「ONE LOVE ASIA FESTIVAL 2023」。4子齊齊IG分享出騷點滴,而Anson Lo竟然病倒,於ig story po出自己患腸胃炎的相,後來竟然有網民於討論區po出Anson Lo 連環受傷病倒的限時動態截圖,被網民獲封為「受傷界最強男藝人」!

Anson Lo大馬音樂節時腸胃炎

Anson Lo盧瀚霆出席大馬音樂節時患腸胃炎,ig限時動態po出自己食白粥飲熱牛奶的相,更寫「用唱歌轉移腸胃炎的難受#痛到神經都會冒汗」、「今天早上微燒胃抽筋、肚痛、作嘔 然後才發現是腸胃炎,立刻服了很多藥,現在輕微好了一點點,放心,我好強的」

Anson Lo Anson Lo盧瀚霆出席大馬音樂節時患腸胃炎
Anson Lo盧瀚霆出席大馬音樂節時患腸胃炎(圖片來源:ig@ansonlht)
Anson Lo
(圖片來源:ig@ansonlht)
Anson Lo
(圖片來源:ig@ansonlht)

網民整合教主受傷生病連環圖

隨後竟然有網民於討論區連環po出一連串Anson Lo曾經po出受傷以及生病的限時動態截圖,仲整合咗頭部、手部、腳、腰、胃等等。經過一輪的整合,神徙都非常擔心Anson Lo身體狀況,發現Anson Lo經常受傷以及生病。

Anson Lo封為「受傷界最強男藝人」

對於Anson Lo的「受傷整合圖」有網民就將Anson Lo封為「受傷界最強男藝人」「玻璃人嚟?」「做ViuTV似乎真係好辛苦」「仲傷得勁過啲職業運動員」「受傷師」「全職受傷師」「工作行程咁密病都理解,但咁高調…」不過有網民就錯重點覺得整合「Anson Lo受傷整合圖」的網民到底係終極神徒定係終極hater?!「好x痴線,唔係講緊AL 講緊樓主,到底要係收左錢定係好終極hater,先至做到每一個ig story mon po」「樓主勁有心」「係愛呀! 有幾愛就有幾恨,樓主支持你,快啲整埋timeline 出來」

圖片來源:ig@ansonlht