MIRROR迪士尼粉絲見面會!姜濤坐船坐到面青口唇白 花車出巡猶如大遷徙

流行娛樂

廣告

男團MIRROR為了慶祝成軍5週年,今日(11月1日)喺迪士尼樂園舉辦包場粉絲見面會《 MIRROR 5th Anniversary Fantastic Meet 》。雖然早前傳出炒燶飛的傳聞,但今日現場情況夠曬墟冚,一齊睇吓5大重點!
MIRROR
(圖片來源:ig@mirror)

MIRROR粉絲見面會︳現場直擊MIRROR迪士尼見面會:

MIRROR
(圖片來源:大會提供)

MIRROR粉絲見面會︳1. 姜濤坐船坐到面青口唇白

MIRROR人氣王姜濤昨晚已經在IG大曬照MRI的照片,今早有上傳充滿倦態的自拍照,令不少「姜糖」都非常擔心姜濤的身體狀況。不過今日姜濤依然非常專業,現身活動與粉絲們玩「森林河流之旅」,一起坐船共度歡樂時光。不過據知姜濤和粉絲們坐完船之後,一度身體不適,上岸時更面青口唇白,需要隊員Stanley攙扶上岸。

MIRROR Stanley就好開心不斷揮手,但姜濤就狀態麻麻,冇乜笑容。
Stanley就好開心不斷揮手,但姜濤就狀態麻麻,冇乜笑容。(圖片來源:網上圖片)
MIRROR 有粉絲見到姜濤搽「白花油」。
有粉絲見到姜濤搽「藥油」。(圖片來源:網上圖片)
MIRROR Jer、Edan、AK同Lokman就玩「灰熊山谷」,玩到瘋狂大叫!
Jer、Edan、AK同Lokman就玩「灰熊山谷」,玩到瘋狂大叫!(圖片來源:網上圖片)

MIRROR粉絲見面會︳2. 花車出巡 鏡粉跟車猶如大遷徙

為了讓更多粉絲們能夠一睹MIRROR成員們的風采,今日見面會更特意安排巡遊花車環節,12子齊齊乘坐巡遊花車,與各大粉絲們見面。不過天團一出巡,所有鏡粉即刻非常興奮,不停跟住花車行,現場猶如大遷徙,場面非常墟冚!

MIRROR 一班鏡仔在巡遊花車上開心打招呼。
一班鏡仔在巡遊花車上開心打招呼。(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤
姜濤(圖片來源:東方新地)
MIRROR 教主Anson Lo
教主Anson Lo(圖片來源:東方新地)
MIRROR 睇得出大家都好開心!
睇得出大家都好開心!(圖片來源:東方新地)
MIRROR 大家都好寵粉!
大家都好寵粉!(圖片來源:東方新地)
MIRROR 魯生都有到場同粉絲們見面。
魯生都有到場同粉絲們見面。(圖片來源:東方新地)
MIRROR 大家都跟住花車行,現場猶如大遷徙
大家都跟住花車行,現場猶如大遷徙(圖片來源:東方新地)

MIRROR粉絲見面會︳3. 現場粉絲坐地下等入場

今日迪士尼見面會吸引到大批鏡粉入場,雖然每位有份入場的粉絲都獲安排與MIRROR成員一齊玩各種機動遊戲,但奈何入場人士太多,所以大部分鏡粉們都坐在地上等入場。

MIRROR 有大批身穿粉色會服的「神徒」坐地等玩遊戲。
有大批身穿粉色會服的「神徒」坐地等玩遊戲。(圖片來源:東方新地)
MIRROR 場面墟冚。
場面墟冚。(圖片來源:東方新地)

MIRROR粉絲見面會︳4. 見面會超多著數 $1680回曬本

雖然今次見面會票價高達$1680,但粉絲見面會行程非常豐富,由上午10時半玩到晚上8時,有巡遊派對、迷你演唱會,更有機會能與MIRROR成員玩機動遊戲兼影合照等精彩活動。入場粉絲們更能夠獲得特別禮品包,禮品包有12位成員的個人禮品卡,背面更印有成員們的手寫信,相當寵粉。

MIRROR 每位入場粉絲都會受到禮品包。
每位入場粉絲都會受到禮品包。(圖片來源:東方新地)
MIRROR 背後都會印上成員們的手寫信。
背後都會印上成員們的手寫信。(圖片來源:東方新地)

MIRROR粉絲見面會︳5. Jer@MIRROR回應緋聞遭狂窒

當MIRROR 12子接受傳媒訪問時,柳應廷(Jer)被問到榮升新車「波子」(保時捷)車主一事時,Jer自爆指:「喺心意嚟嘅,我搬咗新屋同爸爸媽媽住,我想成日車佢哋上上落落。」不過就被一班兄弟狂窒「你唔好買7人車?」、「唔一定要波子㗎」等。Jer先講真話指決定買此車全為「個人取向」,場面搞笑!當被問到最近有傳與靚女插畫家Coey的緋聞,Jer就否認緋聞,並指對方只是多年來的好友,感情方面覺得要順其自然,暫時會專心發展事業,不談感情。

MIRROR Jer解釋與插畫家Coey只係朋友關係。
Jer解釋與插畫家Coey只係朋友關係。(圖片來源:東方新地)

有片睇!

圖片來源:東方新地、網上圖片、大會提供資料或影片來源:原文刊於東方新地