MIRROR演唱會丨隊長Lokman發聲明:我哋會互相照顧,大家唔駛擔心我哋

流行娛樂

廣告

MIRROR演唱會丨MIRROR演唱會第4場發生嚴重事故,12子以及舞蹈員的動向一直都成為了市民以及Fans關注的動向。早前舞蹈員們就聯合發聲明,表示會與12子站在同一陣線,今日Lokman亦都在IG上出聲:「我哋會互相照顧,大家唔駛擔心我哋。」

MIRROR演唱會丨隊長Lokman發聲明:我哋會互相照顧,大家唔駛擔心我哋

經過演唱會大型事故數日之後,有指12子與舞蹈員都在接受不同程度的心理諮詢中,前輩張敬軒亦都對後輩愛護有加,去安撫12子的情緒。而早前23位舞蹈員亦聯合聲明,表示與12子一同去「渡去難關」。

MIRROR演唱會
(圖片來源:IG@edanlui)

隊長Lokman發聲明

今日,MIRROR隊長Lokman亦透過IG分享近況,他提及:「我哋會互相照顧,大家唔駛擔心我哋。」,亦希望外界此刻去為到受傷的舞蹈員三人阿Mo,阿峯,Zisac去集氣。最後他亦感謝娛樂圈前輩同公司上上下下都一同經歷難關同在身邊提供幫助,希望給予傷者及家人空間。

MIRROR演唱會
(圖片來源:官方提供)

Lokman聲明全文

我哋會互相照顧,大家唔駛擔心我哋。

呢一刻,希望大家集氣,祝願阿Mo,阿峯,Zisac 早日康復。

好多謝好多人幫緊我地,公司上上下下、娛樂圈前輩同伴、熟悉嘅唔熟悉嘅,都盡佢哋嘅努力,都同我哋一齊。我哋自己都會睇住自已(己),唔使擔心。

俾傷者同佢哋嘅屋企人時間同空間。

祝福。

不少明星、KOL、網民以及Fans都為12子以及舞蹈員去打氣,希望眾人以及傷者都能夠渡過難關。

圖片來源:官方圖片,IG@edanlui