Meme圖尷尬伯伯訪港即出潛力圖!真實身份超強 爆紅後曾經一度崩潰

流行娛樂

廣告

相信就算你少睇Meme圖(迷因),都一定有睇過一張阿伯左手拎住杯,右手用緊電腦,尷尬笑的圖片!呢位被瘋狂key圖的迷因伯伯Arató András近日嚟咗香港!
Meme圖
(圖片來源:meme圖)

Meme圖︳Arató András的Meme你一定看過!

藝名 「Hide the Pain Harold」伯伯叫Arató András佢曾拍攝過一系列的圖片,當中標誌性的尷尬笑容是他的特徵,而他亦在網絡上被更改成各種各樣的Memes,當中最著名的一定是手拿咖啡在用電腦的那一張圖片,而在香港最流行的配字版便是「同佢講啊,同我哋講做乜?廢柴」。

Meme圖
(圖片來源:meme圖)

Meme圖︳Arató András本人駕到香港

來自匈牙利的Arató András近日更是來港旅遊,打卡不少香港名勝,例如是維港夜景、酒店的中式雞腳等等。而最吸睛的,當然便是他繼續露出經典「尷尬笑」,神情就彷彿是強行被帶到香港旅行。

Meme圖 有網民即改圖,指Arató András「He secretly support Palestine」
有網民即改圖,指Arató András「He secretly support Palestine」(圖片來源:ig@painharold)
Meme圖
(圖片來源:fb@Arató András )
Meme圖 網民指呢張將會成為夜繽紛潛力圖
網民指呢張將會成為夜繽紛潛力圖(圖片來源:fb@Arató András )

Meme圖︳「萬能 key」原來咁嚟?Arató András其實係一位工程師

Arató András 2010年同太太去咗土耳其渡假,跟住影咗啲相放咗上社交媒體,後來意外被一名攝影師睇中,搵咗佢做模特兒,後來合作愈來愈多,影咗百幾張相上咗上stock photo。後來網民上stock photo搵相時發現Arató András的相好有喜感,開始整成meme圖,成為咗「萬能 key」,仲幫佢改名為「Hide the Pain Harold」。後來Arató András爆紅後,曾經一度崩潰,不過明白無辦法阻止照片瘋傳,而且得知好多人因為佢的照片而感到快樂後,佢就調整心態繼續大方分享meme圖同埋成為咗KOL!事實上78歲的Arató András其實係一名退休電機工程師,曾經上過TED TALK演講呢!

Arató András的生活照都有莫名的喜感:

圖片來源:meme圖、ig@painharold、fb@Arató András