MastaMic怒轟娛樂圈風氣差:阿儀MV咁樣一日三十萬!

流行娛樂

廣告

香港男饒舌歌手MastaMic一向都致力推動本地的HipHop文化,推出的歌曲亦相當有個人風格,早年推出的「破地獄」更是收獲逾130萬人次的觀看數。不過近日因為阿儀(薛影儀)的新歌「一加一等於阿儀」在一日便破30萬人次觀看,佢都忍唔住嘆香港娛樂圈風氣差。

MastaMic怒轟娛樂圈風氣差:阿儀MV咁樣一日三十萬!

阿儀(薛影儀)的新歌「一加一等於阿儀」MV在清明節當日發布,由於在前期預告已經有相當多人期待,MV釋出後的一日便突破了30萬人次觀看,歌曲中「Baby Baby Baby Honey Honey Honey」的歌詞更是異常洗腦,令到其在2023年成功取代Justin Biber的「Baby」,成為新一首洗腦神曲。

MastaMic
(圖片來源:YOUTUBE@AMM 亞洲心動娛樂 Hong Kong)
MastaMic 阿儀喺mv有多個造型
阿儀喺mv有多個造型(圖片來源:YOUTUBE@AMM 亞洲心動娛樂 Hong Kong)

怒轟現時係「流量年代」

有見及此,MastaMic都忍唔住出post嘆:「啱啱睇完阿儀個MV,咁樣一日三十幾萬,忍唔住諗喺呢個流量嘅年代其實咁畀心機做音樂把L咩」。該post都引來不少網民的熱議,有網民都認為其實主要是阿儀的MV有噱頭,所以先用食花生的心態去睇一睇MV,而並非的確去了解該音樂作品,亦有網民認為阿儀只是製造話題,並非是「做音樂」。

MastaMic
(圖片來源:FB@Mastamic)

再出post望遠觀眾支持好音樂

不過都有網民認為MastaMic是在作比較,出於妒忌心,在一段時間後他再次出多個post澄清並引述自己的觀點:

其實大家可以冷靜啲,我睇得好化,我亦無同任何人比較,喺呢行都有一段日子,相同嘅事由以前嘅媽媽今天不要擔心我到Sugar Daddy到今日,同類事只會不停發生,佢唔會係第一個,亦都唔會係最後一個,都已經見怪不怪,只係近排有好多新嘅做得好嘅音樂人問我,究竟點樣可以喺宣傳上令到多啲人知,講真我都真係唔識,到我望一望個落差,有感而發啫。

另外好多朋友同我講點擊率唔等於好音樂,我諗呢個道理係人都知,但係可惜個市場唔係咁運作,唱得好嘅歌手,有風格嘅製作人,有型嘅樂隊,只要佢哋冇流量,喺個市場度就好難搵飯食,所以我只係想講,古怪嘅嘢你哋會好奇心想睇,我明,但當你哋聽到好嘅嘢,都不妨俾個like留個言分享埋俾你朋友,唔係要變到好誇張,只係平衡返少少,大家都有飯開咁就好,就係咁。

MastaMic
(圖片來源:FB@Mastamic)

薛影儀的首支個人單曲MV點擊率超高?

「亞視一姐」薛影儀(阿儀)日前推出首支個人單曲《一加一等於阿儀》,MV在上架數日已經破80萬的觀看次數,相當震撼。而當中歌詞「Baby Baby Baby Honey Honey Honey」洗腦程度相當高,幾乎全城都識唱…詳情請看

薛影儀在MV中所戴的勞力士市值15萬?

由照片可見,相信該錶是Submariner的綠圈錶款,亦是外界常稱為「綠水鬼」的長青錶款。而該手錶在Rolex當中一直都是熱賣款式,對比另一隻「綠綠」錶面的Submariner,呢隻「綠水鬼」目前炒價坐落於14萬至15萬左右…詳情請看

圖片來源:MV截圖,FB@MastaMic