Marvel「征服者康」罪成即被迪士尼炒魷 網民:最好的奸角

流行娛樂

廣告

復仇者聯盟5丨Marvel第五階段正式踏入「多元宇宙」,故事將圍繞至今以來最大的反派「征服者康」去進行,而首次登場喺《蟻俠3》的Jonathan Majors,早前因為惹上官非而面臨被換走的風波。昨日(18日)正式宣布罪成!

征服者康演員罪名成立正式被迪士尼炒魷

由Jonathan Majors出演的Marvel第五階段最強反派「征服者康」,喺今年3月份時間涉嫌對女朋友發生暴力事件而遭到逮捕。雖然他透過發言人主張自己無罪,但警方仍未撤銷對他的控訴。經過審訊後,六人陪審團裁定4項罪名當中嘅一項三級襲擊以及二級騷擾罪名成立,呢兩項罪名成立,有機會面臨最高一年嘅監禁!審訊結果出咗之後,迪士尼隨即宣布將Jonathan Majors開除,未來嘅MCU宇宙都唔會再同佢合作。

復仇者聯盟5 征服者康
(圖片來源:《蟻俠3》劇照)

Jonathan Majors因為唔俾check手機而發生爭執

根據外媒報導Jonathan Majors的前女友Grace Jabbari係一位動作指導,事件當日喺的士上面見到Jonathan Majors收到第位女性的信息,內容為「此刻多希望能吻你」後發生爭執。女方因為想查男方手機呢個舉動而激嬲Jonathan Majors,跟住街邊的閉路電視影到Jonathan Majors想將女方推返上車但唔成功,最後喺街頭分道揚鑣。女方聲稱Jonathan Majors的行為令佢面對巨大的痛苦!

復仇者聯盟5 征服者康
(圖片來源:《蟻俠3》劇照)

網民嘆:征服失敗!大感可惜係最好戲嘅奸角

Jonathan Majors爆發暴力事件時,強調自己自己無罪,加上Jonathan Majors「征服者康」以及喺《洛基》的演出非常受歡迎,令網民大感可惜,對結果非常失望「好鍾意佢 做康好生鬼」「loki 2超好戲!」「佢係公認Marvel 入面最識做戲既奸角」「marvel連最後救星都無埋」「係咪變求職者康?」「征服唔到前女友」

征服者康
(圖片來源:電影海報)

迪士尼重視形象!呢位演員最有機會上任

一名知名影評人指出迪士尼一向十分注重形象以及外界輿論,目前據悉英國演員Damson Idris是最有力的人選之一,不過雙方未真正進入會面洽談的狀態。畢竟MCU第五階段中「康」一角將會是關鍵人物,Marvel都不會希望新階段將會再次滑下坡。

復仇者聯盟5 征服者康
(圖片來源:IG@damsonidris)

換角其實好易!

對於目前MCU的走線來看,似乎在《蟻俠3》最後「征服者康」捲入時間機器中將會是一個十分好的契機,畢竟導演都沒有解畫康是否已去世。而片尾亦見到「康的議會」場面,要藉此去由新演員出演新康,其實也不是一件難事。再回想當時在《Iron Man》中出現的James Rhodes,換角同樣來得十分之突然。

復仇者聯盟5 征服者康
(圖片來源:《蟻俠3》劇照)

圖片來源:電影海報、《蟻俠3》劇照