Marf邱彥筒轉黑短髮令人想戀愛!網民:係咪換咗個人?

流行娛樂

廣告

COLLAR的成員一向都是大眾熱議的對象,Marf(邱彥筒)自《全民造星4》後一直備受網民關注。Marf出道後形象經常大變,由超短平陰的髮型一改中分長髮後,今次索性嚟個黑短髮,網民個個都大讚黑短髮超適合Marf!
Marf
(圖片來源:ig@_marifemarife_)

Marf短黑髮回復青春感

Marf不時喺ig直播與網民互動傾吓計,昨日(20日)Marf又喺ig直播,一邊食米線一邊同網民傾吓計。換成一頭短黑髮的Marf令網民個個都大讚好靚「短髮好靚」「Marf咩髮型都Carry到」「短髮都好好睇」「試問你還有什麼髮型是不合適你的,一次比一次靚」「短頭髮,好好睇喎」「短髮啱返你年齡」「好true好pure」「呢個髮型好可愛,好襯你」「今次形象幾好」其實早前Marf剛剪完短黑髮時已喺ig po過相,不過唔知係咪照片上Marf的搞怪表情令佢睇落無直播咁true咁pure!

一齊睇連環截圖:

Marf 其實早前都有po過相換咗黑短髮
其實早前都有po過相換咗黑短髮(圖片來源:ig@_marifemarife_)
Marf 其實早前都有po過相換咗黑短髮
其實早前都有po過相換咗黑短髮(圖片來源:ig@_marifemarife_)
Marf 其實早前都有po過相換咗黑短髮
其實早前都有po過相換咗黑短髮(圖片來源:ig@_marifemarife_)
Marf marf為Miu Miu拍的廣告相
marf為Miu Miu拍的廣告相(圖片來源:ig@_marifemarife_)

回顧Marf多個造型形象百變!

不過又有網民鍾意Marf其他造型多啲!形象百變的Marf出道後換過唔少造型,例如經典作超短平陰、日式中分頭等。大家又鍾意邊個多啲?!

網民:Marf 3年前先無得輸

早前網民考古,翻出三年前她在歌手黃淑蔓的MV〈一定要得〉亮相的畫面,原來Marf都可以好甜好可愛,網民指呢個Marf先無得輸!

Marf Marf於3年前黃淑蔓的MV〈一定要得〉中演出,她以長黑髮中間分界登場。
Marf於3年前黃淑蔓的MV〈一定要得〉中演出,她以長黑髮中間分界登場。(圖片來源:IG@feannasswag)
Marf Marf側側面笑得好甜。
Marf側面笑得好甜,皮膚白滑如鄰家少女。(圖片來源:IG@feannasswag)

Marf中間分界滲出清秀氣質

當年Marf為MV演出時只有17歲,只見身穿校服的她擁有一把烏黑長髮,中間分界並沒留蔭,這個髮型為她增添了幾分清秀氣質,而且當時的她皮膚白哲,跟現在cool到爆的格調完全截然不同。

Marf 成班同學仔一齊跑,長髮飄飄的Marf寧舍出眾。
成班同學仔一齊跑,長髮飄飄的Marf寧舍出眾。(圖片來源:IG@feannasswag)
Marf 片尾的演員介紹,當時17歲的Marf係DSE學生,個笑樣好平易近人。
片尾的演員介紹,當時17歲的Marf係DSE學生,個笑樣好平易近人。(圖片來源:IG@feannasswag)

關鍵詞
Marfcollar
圖片來源:ig@_marifemarife_、IG@feannasswag