女團Lolly Talk「走甜」改團徽改造型 網民反感:點解變咗COLLAR咁?

流行娛樂

廣告

女團Lolly Talk團歌《三分甜》大賣校園青春,歌曲勁hit,連MIRROR呂爵安、江𤒹生AK都識唱識跳。Lolly Talk預告推出第二首派台歌曲,全新造型有別過去可愛風,一時令網民拉接受不了Lolly Talk八位成員忽然長大, 質疑轉用了COLLAR的造型師,惹來激烈討論。
lolly talk Lolly Talk的《三分甜》大熱,在各大頒獎禮有不俗成績!
Lolly Talk的《三分甜》大熱,在各大頒獎禮有不俗成績!(圖片來源:《三分甜》MV截圖)
lolly talk Lolly Talk阿妹
Lolly Talk阿妹(圖片來源:FB@lollytalk)

Lolly Talk奪叱咤生力軍組合銀獎

Lolly Talk成員,來自《全民造星IV》參賽者黃詠霖(阿蛋)、郭曉妍(阿Yo)、陳紀澄(Tania)、鄭芷淇(Elka)、劉綺婷(Yanny )、吳倩怡(Sinnie)、曾美欣(Meimei)和黃敏蕎(阿妹)自發組成女團LollyTalk。Lolly代表棒棒糖,而Talk是指八位成員的聲音,以青春、甜美的形象示人。

Lolly Talk Lolly Talk得獎上台,全場歡呼!
Lolly Talk得獎上台,全場歡呼!(圖片來源:FB@lolly talk)
lolly talk Lolly Talk個個爆喊!
Lolly Talk個個爆喊!(圖片來源:叱咤頒獎禮截圖)

Lolly Talk新歌雷深如J.Arie創作

Lolly Talk預告第二首派台歌曲《一把火》,由雷深如J.Arie作曲,鍾說、甄敏延作詞,全新白衫型格造型率先曝光,不過卻被網民指激似COLLAR,跟COLLAR在今年叱咤頒獎禮上的歌衫激似,更連logo都改埋黑式白字,跟之前青春可愛校徽大相逕庭,惹來極多討論。

lolly talk Lolly Talk第二首派台歌《一把火》MV在22晚上21:00首播
Lolly Talk第二首派台歌《一把火》MV在22晚上21:00首播(圖片來源:FB@lollytalk)
lolly talk COLLAR
COLLAR(圖片來源:IG@collar.weare)
lolly talk Marf@COLLAR
Marf@COLLAR(圖片來源:IG@collar.weare)

網民:還我可愛妹豬

網民大叫還我Lolk Talk可愛妹豬,「首歌叫一把火,我依家睇到真係一把火,以為COLLAR嚟」、「係咪直接硬撼COLLAR?」、「連logo都咁似COLLAR,以前粉色校徽可愛咪幾好」、「咁會變咗COLLAR咁GAO唔掂喎」、「不如改名火都嚟」、「有啲似大陸選秀海報」、「係咪轉咗COLLAR造型師?太COLLAR化唔掂囉」。

lolly talk Lolly Talk改了團徽!
Lolly Talk改了團徽!(圖片來源:FB@lollytalk)
lolly talk 舊的團徽,似校徽,形象鮮明!
舊的團徽,似校徽,形象鮮明!(圖片來源:FB@lollytalk)
lolly talk 有網民指Lolly Talk新團徽似COLLAR。
有網民指Lolly Talk新團徽似COLLAR。(圖片來源:IG@collar.weare)

網民:太貪心!想食埋COLLAR個市場!

Lolly Talk改造型,有網民指「太貪心,係咪想搶COLLAR個市場?」、「又一個太大貪想食晒所有市場嘅錯誤例子,本來個青春設定咪幾好,仲乜玩百變型像,你估梅姐百變天后乜都carry到咩?」、「點解要扮COLLAR?咁我睇After Class算﹗」、「雷深如J.Arie出品,佢咁激會唔會灌輸咗啲大膽觀念畀班妹豬㗎?」、「啱啱站穩腳,就急住玩第二啲去吸其他粉,咁咪無咗舊嗰班粉囉」、「講真香港女團冇可能同韓國個啲由細 train 到大比,香港女團應該行日本 idol group 路線係賣青春親民,that’s why 三分甜個期咁大賣,負責個個人睇下啦,咁多人不滿」。

lolly talk 短裙仔制服,好可愛!
短裙仔制服,好可愛!(圖片來源:FB@lollytalk)
lolly talk 玩過型格都帶可愛風!
玩過型格都帶可愛風!(圖片來源:FB@lollytalk)

網民:唔係永久轉造型,可能下首歌又玩番可愛

網民反應激烈,不過亦有不少網民出口勸說,指Lolly Talk只係一首歌轉玩型格,請大家冷靜,「一首歌啫,下首又去番青春可愛,唔使咁大反應」、「佢哋第一首電競歌《8sec》都係玩型嘅,唔好咁大驚小怪」、「唔係永久轉look嘅,唔好咁大反應!」

lolly talk 呂爵安也選唱《三分甜》
呂爵安也選唱《三分甜》(圖片來源:網上截圖)
lolly talk AK都識跳《三分甜》
AK都識跳《三分甜》(圖片來源:IG@lolly.talk)

Lolly Talk 成員有哪些?

Lolly Talk成員皆為《全民造星IV》的參賽者。成員包括劉綺婷(Yanny)、黃詠霖(阿蛋)、郭曉妍(Ah Yo)、曾美欣(MeiMei)、陳紀澄(Tania)、鄭芷淇(Elka)、吳倩怡(Sinnie)、黃敏蕎(阿妹),而COLLAR成員許軼(Day)亦曾為本團之始創成員之一…詳情請看

Lolly Talk 團名有什麼意思?

Lolly Talk原本是YouTube頻道的名稱。據悉 Lolly取自 Lollipop(棒棒糖),青春、甜美,想帶給大家一種甜蜜的感覺,而Talk正正是8位成員的聲音和說話,想將她們想表達的事情說出來。而現在作為團體的名稱,Lolly Talk就是標誌着人靚聲甜的女團。Lolly Talk的團體粉絲名稱則為「波板糖」…詳情請看

圖片來源:FB@lollytalk、《三分甜》MV截圖、IG@collar.weare