Suet E疑似「終極一露」走暈舊照再被翻出(多圖) 網民一字總結

流行娛樂

廣告

Suet E 露點丨近日在網民口中成為熱話的KOL Suet E,憑著傲人的上圍成功在Model圈中殺出重圈,而她亦有開設自己的Onlyfans帳號,提供免費照片,都會不定時在IG上po出大量的性感照片,一向行大尺度的她,都無懼展現出自己的完美身段,令唔少男性都周不時要單手打字。

KOL Suet E「終極一露」舊照再被翻出 網民一字總結

KOL Suet E一直都在IG上發放性感照片,除此之外都有開設個人的Onlyfans帳號去分享自己大尺度的照片。而她在IG上放發的照片幾乎都會展示出自己傲人的上圍,令唔少男性同女性對其身材都甘拜下風,睇到津洋有味。而Suet E的性感亦造就了她在IG上擁有近達10萬的Fans數。比較令人驚喜的是,Suet E並沒有將Onlyfans的帳號設定為要收錢,反而是免費開放。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E SuetE Suet E
(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E SuetE Suet E
(圖片來源:IG@suet_e)

Suet E 露點丨一絲不掛舊照流出

不過近日一張疑似是她的舊照再次被翻出,其照片可見尺度相當之大,原照片的主人是以一絲不掛的形式去拍攝照片,表情亦相當之誘人。不過有網民就留意到照片女主人的手臂似是有瘀痕,對其瘀痕都出現有無限的不同猜想。對於照片再次流出,唔少網民都針對照片中的女主角去作評論,有唔少網民都認同女主角的上圍雖然傲人,但係太過「墮」。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E SuetE Suet E
(圖片來源:網上討論區)

Suet E 露點丨曾有接不少性感私影

針對咁大尺度的照片流出,Suet E都暫沒有作出回應,而亦有網民指出該照片其實在早幾年都已經流出過網上。而Suet E在過往的時段都一直都有接不同的私影,而其中有一些照片亦都是差不多一絲不掛的形式去拍攝,只不過是前面私處會用物件去遮蓋一番。

Suet E 露點丨重溫Suet E疑似走暈事件

早前Suet E拍攝一個飲品廣告,穿上三點式上水時,㳖衣走位疑似走暈,事後Suet E解釋是泳衣摺㾗陰影,由於引起太多輿論,所以刪片!

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E suete Suet E復活節時貼出一輯野外兔兔靚相,火速爆紅。
Suet E復活節時貼出一輯野外兔兔靚相,火速爆紅。(圖片來源:IG@ suet_e photo by dgor_fotop)

Suet E 露點丨SuetE 動作太大致移位?﹗

SuetE刪片前已引起網絡哄動,網民熱心為她留底,片中的Suet E著住藍色比堅尼,上水一刻,即拎飲品大啖飲解渴,然後對鏡做出V字手勢,逼爆上圍相當吸睛,動作純熟自然,好有動感!網民指上水後的Suet E因動作太大而令泳衣走位,疑似走光。網民對泳衣走位討論度高企,留言「泳衣唔啱size」、「嘩!oreo呀!」、「件泳衣太緊」、「應該真嘅」、「嚇死以為話嗰個雪E」、「簡直造福人群」、「特登po出嚟扮不經意,不過呢啲虛偽行為值得鼓勵」、「瘦底白滑唔錯」、「身材100分,樣合格,把聲就唔多掂」。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E suete Suet E硬照擺定甫士無事!
Suet E硬照擺定甫士無事!(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 泳衣移位!
泳衣移位!(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 疑似走光
疑似走光(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 只怪動作太太!
只怪動作太太!(圖片來源:IG@suet_e)

Suet E 露點丨急刪片但無走光:只係泳衣摺位

Suet E上水片引起網絡哄動,其後Suet E刪片,解釋只是泳衣走位,但無走光,「條片係想表達運動完即刻補充到能量嗰刻,玩完wakesurf上水冇留意有摺㾗,我都有睇番條片同放大過只係陰影。post前都得到飲品公司approval先post嘅,之前諗過出遮住嘅片,但公司覺得太突兀先出原片,不過最後飲品公司見太多輿論所以要DEL條片」。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 身材激突!
身材激突!(圖片來源:IG@suet_e photo by raymond.a7c)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E suete Suet E解釋刪片原因,又強調無走光。
Suet E解釋刪片原因,又強調無走光。(圖片來源:IG@suet_e)

Suet E 露點丨引起網民「學術」性研究

Suet E強調是泳衣陰影但刪片,有網民認為是宣傳手法,但大部份網民都唔相信Suet E的解釋,更引起大家「學術」性討論,以人體功學去研究「如果係陰影唔係跟住光源方向轉嘅咩?」、「話係摺良當人傻?胸部嘅肉係有彈性,點會無啦啦有個位鬆咗然後形成摺㾗先?違反常理喎」、「應該係個墊太大,迫到走位pad飛埋出嚟」、「以我經驗,應該係pad個摺㾗嚟」等。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 身材好澎湃,真材實料。
身材好澎湃,真材實料。(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete (圖片來源:IG@suet_e photo by sum_phoffee
逼爆白色背心!(圖片來源:IG@suet_e photo by sum_phoffee
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E suete Suet E拍了不少水著相,充滿夏天氣息。
Suet E拍了不少水著相,充滿夏天氣息。(圖片來源:IG@ suet_e photo by dgor_fotop)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 點都遮掩不了突出身材。
點都遮掩不了突出身材。(圖片來源:IG@suet_e photo by kathyusintung @yoyokwan_ @pakbba)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 亦有校服look。
亦有校服look。(圖片來源:IG@ suet_e photo by zenzenlau)

關鍵詞
KOLSuet E
圖片來源:IG@suet_e